Avatar billede peellefsen Nybegynder
29. april 2002 - 02:40 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

webside

tja, jeg skulle aligevel lukke den gamle side, og havde lidt tid til overs, så jeg lavede dette layout:

www.creative-on.net

Meget tung grafik, og er lavet til 1024x768!!

Hvad synes I?
Avatar billede peellefsen Nybegynder
29. april 2002 - 02:50 #1
Det skal lige siges at jeg godt er klar over, hvor uoriginalt det er :)
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
29. april 2002 - 04:14 #2
Go' morgen pellefsen!
Den ser pænt ud, men grafikken er længe om at loade med en 56K modem.
Kan du ikke kompremere den billedefil lidt mere eller bruge Flash?
Avatar billede 7th Praktikant
29. april 2002 - 04:20 #3
Flot grafisk brugerflade, men hvor brugervenligt det er ... det er nok lige spørgsmålet. Eneste punkt. Dine menulinks synes jeg bruger fremstå mere tydeligt, samt mouseovereffekten. En anelse mere orange i farven...
Avatar billede nst Nybegynder
29. april 2002 - 06:08 #4
jeg synes det er ret fedt, jeg er enig i at farven gerne må være lidt mere orange, men ellers meget pænt.

dog undre jeg mig over hvorfor overskriften er på engelsk og det andet på dansk, fejl eller med vilje ?
Avatar billede peellefsen Nybegynder
29. april 2002 - 07:19 #5
hehe go' morgen

Dette var lavet som et eksperiment, hvor jeg ikke gad tænkte på 56k, brugervenlighed osv.
mht sproget, så ville jeg bare lige skrive at siden ikke var åben, og fortælle de gamle brugere at den gamle danske side var lukket. Jeg gad ikke skrive så meget :o)
Avatar billede mini-man Nybegynder
29. april 2002 - 10:48 #6
syret.....der....eller noget. :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
29. april 2002 - 11:39 #7
claus.arndt> Flash? så ville det jo bare fylde endnu mere...

peellefsen> jeg må indrømme, at jeg synes det er ret cool... om end en anelse mørkt... man får indtryk af, at man besøger en conterstrike klan, når man man ser siden...
Avatar billede kalkunen Nybegynder
04. maj 2002 - 10:33 #8
meget fed side :)
men den tager da et godt styke tid at loade, selv for ADSL
den er lidt for mørk for min smag...
Avatar billede cliv Nybegynder
04. maj 2002 - 10:51 #9
Syntes siden ser flot ud. Gad godt at se den mens der var noget på.
Bare lidt surt at jeg køre med en lille bærbar med 800*600 :-(
Baggrunden er rigtig flot/blæret, dog kan det jo godt virker mørkt..
Avatar billede peellefsen Nybegynder
04. maj 2002 - 10:57 #10
jo tak.
Grafikken er ikke optimeret, og meningen var a tilføje en preloader, men jeg tror nu ikke at jeg kommer til at gøre siden færdig.
Som sagt så var det bare lavet som et eksperiment. For sjov.
Avatar billede md_craig Nybegynder
08. maj 2002 - 17:37 #11
1: Det ser da ret godt ud, men jeg vil ikke bruge det som en webaplikation, dertil er det alt for tung

2: optimeret til 1024*768. hmm nok nærmere til 1152*864, for du har en irriterend scrolbar ude i seden ved en opløsning på 1024*768.

3: Grafisk set er det rigtig pænt, det ville fx være godt til menuen i et spil, eller en CD'rom aplikation