Avatar billede vela Nybegynder
30. april 2002 - 16:20 Der er 27 kommentarer

hvad syntes i

hvad syntes i om? www.friserverplads.dk/younk/system/index.asp
Avatar billede hmm10 Nybegynder
30. april 2002 - 16:21 #1
Stadig to ord: Grim Side. :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
30. april 2002 - 16:22 #2
Hvorfor er dine frameborder ikke lige tykke

MC
Avatar billede simonhusby Nybegynder
30. april 2002 - 16:22 #3
Grim skrifttype.. Designet er kedeligt og uorginalt.. Prøv at lav noget andersledes..
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
30. april 2002 - 16:24 #4
Her kommer lidt som kan hjælpe dig lidt

Lav siden lysere
Leg med lidt grafik

Du har lidt af det rigtioge, den skal bare være lyserer efter min smag

MC
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. april 2002 - 16:24 #5
spørgsmål må kun oprettes en gang.
    http://www.eksperten.dk/spm/204718

vent med at stille det igen til du virkelig har ændret noget på siden.

mvh JakobA
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. april 2002 - 16:25 #6
forvent ikke dybdegående analyser for 0 point ;)
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 16:36 #7
yff

1. De farver virker ikke sammen
2. de farver er grimme
3. Jeg kan ikke lide det
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 16:52 #8
Du giver 0 point hvad forventer du?
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 16:53 #9
du er virkelig en fedte røv:

Resultater der passer til din forespørgsel
@ Titel Point Kategori Indlæg
hvad syntes i0 Feedback 8
php program 10 Generelt 10
chat hjælp 10 Chat prog. 7
farver 0 Feedback 2
hvad syntes i?? 0 Feedback 5
1 - 5 ud af 5
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 16:54 #10
det midterste tal er point
Avatar billede vela Nybegynder
30. april 2002 - 16:56 #11
slap af!
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 16:59 #12
jeg er helt rolig, jeg griner bare over hvor latterlig du er
Avatar billede vela Nybegynder
30. april 2002 - 17:09 #13
jaja er ny går ikke op idet lige som dig. jeg er ikke på 24 timer om dagen!
Avatar billede iq-n Nybegynder
30. april 2002 - 17:14 #14
jeg bruger maks tre timer om dagen. om aftenen normalt.
og experten er lavet som man giver point, for at andre yder for en.
Avatar billede startfirma Nybegynder
30. april 2002 - 17:34 #15
rolig børnlille !!!

Jeg kan godt lide dine farver.

Hvorfor skal man tilmelde sig? Der er ikke noget på siden der fortæller hvad det hele drejer sig om?

Når jeg så klikker på opret mig ligner det noget dating. Er det korrekt?

Hvis det er dating så tror jeg ikke det appelerer rigtigt til datingbrugerne. Det er intet på din side der indikerer; kærlighed, venskab etc.

klø på!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede md_craig Nybegynder
01. maj 2002 - 14:58 #16
FY FOR HELVEDE........

#¤@£"#[]£@$€%"&&"@£"#%$"#¤€@£
Avatar billede kedersen Nybegynder
01. maj 2002 - 18:30 #17
HAHAHAHAHAHHAHA, Hvad så dennis/vela

grim site..
Avatar billede iq-n Nybegynder
01. maj 2002 - 22:16 #18
hvad med at du læser et par bøger om design og så kommer med et nyt forsøg?
Avatar billede zvansen Nybegynder
02. maj 2002 - 15:32 #19
hmm er det rigtigt nok at jeg ikke skal kunne se siden??

nu kan jeg som sagt ikke se siden, men experten er vel ikke til for at svine folk til fordi de måske ikke er ligeså kreative som andre?!?! så har jeg ihvertfald misforstået idéen..

jeg er ikke på nogen side, overhovedet, men mener desuden også at 0 point ikke er nok til en ordentlig feedback.. hvis du vil have at folk tager det seriøst og giver noget konstruktiv kritik bør du mindst sætte 15 point af.. du har da i det mindste 430 point i forvejen hvilket er nok til mange spørgsmål...

just a thought.... held og lykke med siden (som jeg ikke kan se :D)
Avatar billede md_craig Nybegynder
02. maj 2002 - 20:31 #20
Jeg er helt uenig på det punkt, meningen er ikke at det er en slags konkurence hvor det gælder om at have flest point, Pointene er til for at give et preg om hvor dygtige folk er, og enhver kan komme og sige sin mening om en side...
Avatar billede zvansen Nybegynder
02. maj 2002 - 21:43 #21
ja det er jeg et eller andet sted enig i... men jeg sagde at SVINE folk til og det mener jeg HELT klart ikke er meningen med wksperten..

Ja, man skal komme med sin mening men f.eks..
"
FY FOR HELVEDE........

#¤@£"#[]£@$€%"&&"@£"#%$"#¤€@£
"
er sq ikke positiv kritik eller noget vela kan bruge til noget.. Hvis du i det mindste var kommet med nogle begrundelser eller i det mindste sagt det på en mere venlig måde havde jeg ikke smidt en kommentar her!!

Jeg kan som sagt ikke se siden, men efter at have hørt andres meninger er den nok ikke det kønneste nogensinde men det er sq heller ikke ensbetydende med at en person skal svines til på en sådan måde som du (md craig og andre) har gjort ovenstående...

Jeg holder hverken med den ene eller den anden, men som sagt er 0 point langt fra nok til en spørgsmål om feedback...

Jeg vil ikke op og diskutere/toppes om dette spørgsmål (eller nogen andre) men ville blot pointere at jeg ikke syntes det var den rette måde at kommentere siden (selvom der kun var 0 point sat af)

Håber du forstår hvor jeg kommer fra...
Avatar billede md_craig Nybegynder
03. maj 2002 - 00:07 #22
Det var ikke personen der blev svinet til.. det var siden... og ber personen om hjælp, så er jeg der helt klart, men det er svært at komme med andet når man menner at siden gennerelt skal kyles ud, og arbejdet startes forfra... Og tro mig, jeg har selv haft projekter af den slags, og jeg fik selv samme kommentar, men frem for at tage det ilde op, så tog jeg det til mig, og startede forfra på projektet, og det gik en del bedre, nu kunne folk komme med nogle ting der kunne gøre det bedre.

Men nogen gange bliver der altså lavet noget der er til at smide ud, og som det nok er svært at gøre så kommer man i den situation meget længere ved at gøre det, frem for at være stædig og starte forfra...

Men hvis man prøver at skåne personen så kan det også gå galt...

Men OK, denne var måske lige hård nok
----------------------------------------------
FY FOR HELVEDE........

#¤@£"#[]£@$€%"&&"@£"#%$"#¤€@£
----------------------------------------------
Så undskyld for den vela... men håber du har forstået min pointe...

små tip:

Er du god til photoshop ??? så prøv at lave "skitser" i photoshop, så når du har noget der er godt, så kan du evt dende det til vurdering, er det noget der kan bruges kan du så begynde at partiere det ud, og tage de nødvendige valg dertil... det kan man virkelig komme langt med

(Paint Shop pro kan også bruges, eller hvad du nu kan lide at arbejde i, bare det er lidt mere advanceret end Paint, som dog oxo kan bruges, men det rynker man lidt på næsen af... men al held og lykke)

Sidst kan jeg sige at jeg ikke forsvarede mig på punktet om det at svine til, men forsvarede Vela for det med Point... Og det synspunkt har jeg stadig...
Avatar billede zvansen Nybegynder
07. maj 2002 - 15:12 #23
og det synspunkt er jeg stadig helt enig i :D

Det nævnte jeg jo også... Håber ikke du tager det som et personligt angreb md_craig for det var det ikke.
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. maj 2002 - 18:18 #24
Det gør jeg skam ikke... det troede jeg du kunne se ud fra at jeg skrev at jeg måske sagde det lige hårdt nok...

NO BAD FELINGS FROM ME !!! ;o)

jeg er på sin vis lidt glad for at du påpegede det, så fik sørger også på plads at jeg måske ikke lige tænkete på hvordan det lød fra spørgers side...
Avatar billede md_craig Nybegynder
07. maj 2002 - 18:19 #25
Men mon ikke SPM skulle lukkes
Avatar billede zvansen Nybegynder
07. maj 2002 - 20:21 #26
okay :D

så er vi enige.. dejligt :D
Avatar billede o0flash0o Nybegynder
13. maj 2002 - 00:55 #27
For at opsumere lidt:

Hvad er det for en side?
Overskrift?
Farvevalg (skift den brune ud med en anden farve)
Forum, hvorfor tilmelde sig?

Og dertil kan tilføjes:

Opsætning af rammer/kasser. De må godt være lige høje/brede.
Et par billeder (baggrunds-lir)
"Dit banner..."???
Webmaster er vel dig, så lad vær med at skrive "webmaster har (dit & dat)"
Strukturér layout'et bedre.
Måske nogle "gladere" farver?

Håber det kan sætte gang i din designlyst.