Avatar billede pilfinger Nybegynder
30. april 2002 - 22:54 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

hurtigere opstart af win 2000

Kan det lade sig gøre at optimere opstarten på win 2000 da det går temelig langsomt.
Jeg har være inde og slå indexserings tjenesten fras men det gav nu ikke noget synligt resultat det jeg søger er noget der kan mærkes.dvs at i starten da jeg kørte med win 2000 var problemet ikke så stort.
Jeg har oxo tømt skraldespand og vedligeholdt systemet.så nu ved jeg ikke hvad jeg kan gøre men har jeg hørt om en måde der skulle få fut under win 2. og det skullle så vidt jeg har forstået noget med tjenester at gøre men ved det ikke
Avatar billede miljoeken Nybegynder
30. april 2002 - 22:57 #1
lytter lige med så...
30. april 2002 - 22:58 #2
Prøv her: www.svein.dk

det er en uoverskuelig opgave at give dig råd på den baggrund. der er utrolig mange ting at gøre, afhængig af din konfiguration.
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. april 2002 - 23:19 #3
Afinstallere IIS, hvis du ikke bruger den. Det er en webserver... Gør det igennem Tilføj/fjern programmer -> Widows kompnenter. Den kan godt tage en del. Afinstallere evt. andre ting, hvis du ikke briger dem.
Avatar billede halifax Nybegynder
01. maj 2002 - 00:00 #4
Mange Tjenester - Services - starter op sammen med w2k. Her er en dansk artikel med en kort forklaring samt opl. om, hvordan du slår dem fra, du ikke bruger.
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2437
Avatar billede gnaffe Nybegynder
01. maj 2002 - 10:03 #5
lytter også lige med...
01. maj 2002 - 10:52 #6
Halifax> God artikel :-) ikke fyldelst gørende .. men god
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. maj 2002 - 11:13 #7
Nåår ja, den artikel havde jeg helt glemt.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
01. maj 2002 - 22:18 #8
Jeg siger forløbig tak for jeres vejledning..... Men det har ikke regtigt givet noget så Jeg er ikke vilig til at give point for det  inu  venter på de vise sten.....
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. maj 2002 - 22:24 #9
Hvorlang tid er den om at starte op? Windows 2000 er gennerelt længere tid om at starte op!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
01. maj 2002 - 22:32 #10
Goulduck::: den er 3 min om at genstarte mener det er for lang tid...
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. maj 2002 - 22:39 #11
Hvad har du installeret af programmer? Mange eller hvad?

Hvilken hardware konfiguration har du?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
01. maj 2002 - 22:52 #12
der ligger 19 programer hvor office 2000 liger på sin egen partition.resten liger sammen med win 2000
jeg her en Toshiba sattelite 2800 med en 6,8 gb harddisk har 68+ 128 mb ram
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. maj 2002 - 23:04 #13
Altså en bærbar satan....

Har du opdateret alle drivere og lagt en nyere bios version på?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
01. maj 2002 - 23:17 #14
Jeg har opdateret alle drivere men har undladt at flache ny bios i da jeg ikke ved hvordan jeg skal håndtere at gøre det nummer uden at det går galt har ikke prøvet det før. jeg har heller ikke service pack 2 på  inu.