Avatar billede =maddog= Nybegynder
06. maj 2002 - 08:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forslag: Kategori> Programmering/CSS-Stylesheets

Der er dælme kommet mange spørgsmål om CSS/Styles i Javascript, (D)HTML og de respektive server-side sprog.
Jeg ved ikke om det er et gammelt spørgsmål, der dukker op igen, men er det ikke muligt at lave en seperat kategori om CSS. Nogen gange hænder det at det samme spørgsmål vedr. CSS bliver oprettet i flere kategorier, og det er jo verboten. Det kunne kanske undgås med en seperat kategori. Eller?
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. maj 2002 - 08:43 #1
.overskrift19
{
    COLOR: #FFC355;
    FONT-FAMILY: Verdana, Arial, Helvetica;
    FONT-SIZE: 19px;
    FONT-WEIGHT: bold;
    LINE-HEIGHT: 24px
}

<span class="overskrift19">Udmærket idé.</span><br><br>CSS er et kapitel for sig.
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 08:46 #2
Det er på vej - nanoq har udviklet en helt ny kategoristruktur, som skulle blive implementeret engang i nær fremtid, og her er CSS et punkt helt for sig.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
06. maj 2002 - 08:57 #3
#hurra {font-weight: bolder; font-size: 30px; background: url(dannebrog.gif); }
<span id="hurra"> En rigtig god ide. Mine bønner er hørt.</span>
Det er jo ikke lyv at der i den sidste tid har været nogle irriterende cross-postings. som regel er det layout/CSS relateret.