Avatar billede peellefsen Nybegynder
09. maj 2002 - 01:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

version 3 af min hp

Tja så er version 3 af min side klar, eller sådan nogenlunde.

www.amplified-art.com

Bemærk! Siden er designet til 1024x768. Det er min personlige side, og jeg ignorerer alle kommentarer om 800x600 opløsning :)

Ellers er alle kommentarer velkomne.
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. maj 2002 - 01:52 #1
supported only by IE5 og NS6 and higher.

nå.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. maj 2002 - 01:52 #2
syntes den er meget fed.
Men det er lige som om der mangler et eller andet. Når midten ikke går helt ned til bunden ser det underligt ud syntes jeg, på grund af det tomrum der er mellem højere side og venstre.
Syntes også du skal lave et eller andet med din ramme i midten, er for kedeligt bare med en helt lige firkant, lav den feks. lige som din menu  altså en ramme med nogle hakker i, hvis du forstår.
ellers ikke rigtigt noget at sætte fingeren på hvad det grafiske angår.

/Michael Knudsen
Avatar billede peellefsen Nybegynder
09. maj 2002 - 01:55 #3
jakoba: iframes supported only by IE5 og NS6 and higher. Så vidt jeg ved altså.
Avatar billede peellefsen Nybegynder
09. maj 2002 - 01:55 #4
damn, kom til at lukke
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. maj 2002 - 01:58 #5
gør ikke noget ;)  skal nok dele point ud til dem du vil have der skal have nogle når den tid kommer.  Hvis det er i orden  ellers skal jeg nok oprette et spørgsmål og give dig dem tilbage
Avatar billede peellefsen Nybegynder
09. maj 2002 - 02:00 #6
nææ, det behøves ikke. Jeg er ligeglad med points, og mangler dem ikke så.. :)
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
09. maj 2002 - 02:00 #7
Jeg ville droppe splash-skærmen, hvis jeg var dig :)

Og ignorér blot den følgende kommentar, andre kan måske have glæde af den ;-)

Når du alligevel vælger at lave en splash-skærm, så sørg i det mindste for, at den stakkels bruger hurtigt kan finde ud af, hvor man skal klikke for at komme videre. Jeg måtte scrolle rundt i lang tid, før jeg fandt det lille logo nede i hjørnet - og logoet skiller sig ikke umiddelbart ud fra det øvrige på en sådan måde, at man med det samme tænker "hér skal man nok klikke for at komme videre" - man er nødt til at bevæge musen rundt over hele skærmen og holde øje med, hvornår, den skifter til en "hånd", så man kan klikke.

Et hurtigt gæt: Du mister 30% af brugerne allerede på splash-siden :)
Avatar billede peellefsen Nybegynder
09. maj 2002 - 02:02 #8
Jeg svarer i det andet sp.
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. maj 2002 - 02:58 #9
pellefsen >> iframes er ok fra IE4 og op, og kan i NS4 næsten altid laves ved at lægger et ilayer inden i din iframe.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. maj 2002 - 10:40 #10
respekt til palle........ har set nogle af dine tidligere ting også og jeg må sige at det efter min mening er sindsygt cool......

Mr bob

p.s. angående splash-skærmen så havde jeg overhovedet ikke problemer med at finde den....
og forresten, er graphic-forums nede? eller virker dit link ikke?