Avatar billede web4you Nybegynder
13. maj 2002 - 17:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger job som ASP progrmør !!!

Hejza jeg er en dreng på 16 næsten 17 og jeg lager maget med ASP, HTML, CSS, Adobe Photoshop med meger men i føste om gang vil jeg lige høre om noget kan bruge en asp progrmør til at alve nogen sider jeg skal ikke have så maget i timer men vis det er der er nogen der kan bruge mig så kontakt mig her inde elelr på xpmobil@msn.com
13. maj 2002 - 17:42 #1
Hej,

ikke fordi jeg er intrsseret, men må man se noget af det du har lavet, referencer?

/Casper
Avatar billede web4you Nybegynder
13. maj 2002 - 17:43 #2
jeps www.cybertrax.dk og er ved at lave en chat !!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
13. maj 2002 - 17:57 #3
Prøv at starte med at lære at skrive dansk så det er forståeligt, det plejer at hjælpe.

Det var sådan en lille hint :)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
13. maj 2002 - 17:58 #4
Skulle lige til at sige det samme.. Men ok.. Kan ikke se meget ASP i det der.. Det er jo bare .asp istedet for .html .. Ingen mening i det..
Avatar billede whatever Nybegynder
13. maj 2002 - 18:06 #5
Du burde få lidt styr på din HTML. Prøv at ændre din side, så den f.eks. kan valideres efter XHTML-standarden.
Avatar billede b0o Nybegynder
14. maj 2002 - 10:44 #6
Prøv mig
Icq: 69087797
Jeg kan godt bruge en asp programør...
Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. maj 2002 - 11:29 #7
b0o »  "asp programmør" er nok ikke det rette ord.
Avatar billede arnums Nybegynder
30. maj 2002 - 18:58 #8
jeg forstår ik rigtigt teksten på siden cybertrax..... er det krypteret? ;o)
Avatar billede coolstar Nybegynder
20. april 2004 - 11:06 #9
Oversættelse følger... :-)