Avatar billede jps2mt Nybegynder
16. maj 2002 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger job inden for PHP,ASP,VB eller SysAdm området

Jeg er en 21 årig mand, der søger job inden for EDB-verdenen, da jeg ikke synes jeg har energi til at ligge på landevejen 12 - 14 timer dagligt mere...

Jeg har mange års erfaring med ASP og VB, samt med SysAdmin opgaver (dog mest netværks relateret)...

Jeg er inden for det sidste år begyndt at programmere mere i PHP...

Jeg kan kontaktes på mail: morten@trab.dk eller på tlf. 2892 4887

Jeg bor nær ved Skanderborg, men er villig til at "rejse" lidt for job, hvis det ikke kan klares via nettet...

Mvh. Morten
Avatar billede mosegrisen Nybegynder
16. maj 2002 - 18:27 #1
HAr du en multimediedesigner uddannelse som ville være godt???
Avatar billede jps2mt Nybegynder
17. maj 2002 - 09:46 #2
Nej
Avatar billede b0o Nybegynder
17. maj 2002 - 10:38 #3
prøv mig
icq:69087797
Avatar billede jps2mt Nybegynder
21. maj 2002 - 09:18 #4
b0o >> Hvad mener du??
Avatar billede jps2mt Nybegynder
30. juli 2002 - 11:30 #5
Avatar billede sannen Nybegynder
14. august 2002 - 14:53 #6
Min chef mangler en mand/kvinde som kan kode ASP OG sælge mobiltelefoner. Jeg er selv webdesigner på www.sindbad.dk, men mangler noget database m.m bag siden, da den efterhånden skal kunne bruges til at bestille tolke, telefoner og rejser fra. Hvis nogen har interesse, kan i skrive en mail..Sindbad ligger iøvrigt i Århus Centrum.
annoncen er her:http://www.sindbad.dk/job1.htm