Avatar billede denner Nybegynder
22. maj 2002 - 17:56 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Jeg Mangler et Progam...

Ja... Nu er jeg ved at prøve at lære 3d.. men jeg stå og mangler et progam... og kan ikke finde det på nettet..
Så.. Hvis du ved hvor jeg kan download 3d studio max.. så svar mig lige du for 60 Point for det.. eller du kan sende det til mig.. Hvis det fulder over 60 MB:..
På Forhånd tak
Avatar billede avlund Nybegynder
22. maj 2002 - 17:57 #1
http://www.discreet.com/products/3dsmax/

Der kan du finde programmet. Tror ikke at en demo er til download dog.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2002 - 18:06 #2
Avatar billede denner Nybegynder
22. maj 2002 - 18:17 #3
Til Jer Begge...
JEG kunne ikke bruge det til noget..
Jeg skal bruge en fuld version..
Hv is i har den så må i gerne sende den til min Bopæl... i for ardessen hvis i har det...
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. maj 2002 - 18:18 #4
Du kan også prøve at ringe eller besøge www.3dc.dk og få dem til at sende dig en gratis CD med 3D SMax...
Avatar billede denner Nybegynder
23. maj 2002 - 13:13 #5
Lukket