Avatar billede znake Nybegynder
24. maj 2002 - 20:44 Der er 12 kommentarer og
6 løsninger

Vurder taaark !

Vurder lige designet på http://impulse.amok.dk
Avatar billede 2go Nybegynder
24. maj 2002 - 20:48 #1
Synes det er alt for meget blå og i den dur..men ellers meget nice side opbygning , logoer osv..
Kan specielt (staves det sådan?) godt lide din menu !
Den er ikke rodet og ikke for vild ! meget gemmenskulig!
Og der er måske lidt for mange kanter rundt omkring men det er vel din mening?!

/2Go!
Avatar billede killer_r Nybegynder
24. maj 2002 - 20:48 #2
For lidt kontrast i farverne... Ellers flot!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 20:48 #3
Teksten er pga. den blege farve svær at læse.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 20:49 #4
Jeg synes at dit design er rigtig blæret!!
Flotte farver og knapper!
MEN der t er irreterende at den loader HELE siden
forfra når man trykker på et link :)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 20:50 #5
Jeg kan da sagtens læse det!
Skriften syntes jeg også er flot!
Men topbanneret er kedeligt
Avatar billede 2go Nybegynder
24. maj 2002 - 20:50 #6
westhi , hvordan ville du ellers lave sådan en side..? med et iframe? og så ville det ikke passe sammen i de forskælige broswer og pt er det kun IE der understøtter iframe..!

/2GO!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 20:52 #7
Ville det så gå ud for kanterne eller hvad??
Avatar billede znake Nybegynder
24. maj 2002 - 20:53 #8
Desuden skriger det newbie, hvis man bruger en iframe !
Avatar billede 2go Nybegynder
24. maj 2002 - 20:53 #9
westhi , det kan jeg så ikke svare dig på men vil ikke tror det gør nogen skade men ikke blive pænt i stører opløsninger!
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2002 - 20:54 #10
Så trækker jeg den ene kommentar tilbage :)
Avatar billede 2go Nybegynder
24. maj 2002 - 20:55 #11
znake , vil jeg nu ikke sige , bruger nogen gang iframe i mine designs , vis det er det sidste der kan ske. tit og ofte virker der ikke noget andet en et simpelt iframe uden ramme ind osv..
men du har sikkert ret..
kan så fortæle dig at der er mange store firmaer er os bruger iframe , men jaja du får ret..

/2GO!
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
24. maj 2002 - 20:57 #12
Sitet er flot god form fin orden osv.

En lille ting..jeg kan ikk læse overskriften :D
Avatar billede 2go Nybegynder
24. maj 2002 - 20:57 #13
westhi , du skal ikke trækker dig tilbage , eksperten.dk er til for at hjælpe/få hjælp og lære !

/2Go!
Avatar billede 2go Nybegynder
24. maj 2002 - 21:12 #14
Dette spørgsmål gået kold?
Avatar billede and.vang Nybegynder
26. maj 2002 - 18:22 #15
Sitet er meget blåt, og måske også lidt for meget, i hvert fald til min smag. Kompenser for det ved at lave din scrollbar ganske almindelig. Det ser ikke særlig professionelt ud med en anderledes farvet scrollbar. Kan egentlig ikke forstå hvorfor sitet er engelsk, når det er rettet mod danskere? Egentlig er det jo ikke lige det jeg skal vurdere men: også, for=too (ikke to), copyrigth = copyright, at english = in english.

Menuen er lidt kedelig. En gang imellem er den blå baggrundsfarve ikke helt ens i overgangene mellem billederne. Det gælder både i toppen og i bunden. Prøv med lidt mere sort!

/Anders
Avatar billede killer_r Nybegynder
26. maj 2002 - 22:08 #16
Lav thumps af de wallpapers!!!
Det tager jo en krig at loade!
Avatar billede mini-man Nybegynder
28. maj 2002 - 12:02 #17
Der er vist en der har hørt for meget eiffel 65....ej....okay design og opbygning

mini-man
www.miniwebdesign.dk
Avatar billede znake Nybegynder
31. maj 2002 - 20:29 #18
Siden er på engelsk fordi jeg er meget på engelsk sprogede sider, og der er det meget rart at kunne linke til en hp som de kan forstå lidt af. Jeg ved godt der er nogle stavefejl, men ingen er fuldkommen :P

Jeg opdagede kun farvefejlen, her forleden, fordi jeg kører med 16 bit, og der kan man ik se farveskiftet mellem billede og tabel.