Avatar billede janlm Nybegynder
26. maj 2002 - 16:20 Der er 6 kommentarer

IT-Reklame sælger søges

IT-sælger søges
Securus, Stenløse

Dynamisk Internet og reklame virksomhed, der lægger vægt på godt teamwork,
gode kunderelationer og humor, søger IT/Reklame sælger.
Vi er en virksomhed i konstant udvikling.
Vi er i øjeblikket ved at udvide og effektivisere vores salgsafdeling.
I den forbindelse søger vi telefonsælgere til salg af nye og allerede kendte internetkoncepter der allerede har succes.

Vi forventer af dig
Du er 22-35 år og er selvstændig, udadvendt og initiativrig. Du har ikke nødvendigvis erfaring med opsøgende salg.
Du bliver aldrig slået ud af et nej eller to. Erfaring er dog naturligvis en fordel.
Din baggrund er ikke nødvendigvis IT. Hovedsagen er at du har lyst til at sælge, men at du har gå på mod og ikke er bange for nye udfordringer.

Vi tilbyder
Først og fremmest et spændende og anderledes sælger job i en ung organisation, hvor alles mening tæller.
Derudover tilbyder vi en høj provision på kontraktsummen af indgåede aftaler.
Vi har nogle dejlige arbejdsomgivelser.

Er du interesseret?
kontakt Jan Mejlkjær
Tlf. 47120926
Eller mail den til jan@securus.dk
Avatar billede convinius Nybegynder
10. september 2002 - 19:11 #1
Ja, det er sgu dejligt, men langt ude på landet.
Avatar billede d.e Nybegynder
17. marts 2003 - 19:45 #2
Høj provision.....Hmm, lyder sgu godt men er der fast løn eller skal man krydse fingre for at man kan betale sine udgifter med provisionen????
Avatar billede kristian_r Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:01 #3
stenløse...get out of town...
Avatar billede papi Juniormester
12. november 2003 - 11:35 #4
det er svært at komme igang med at sælge.. men de fleste seriøse firmaer tilbyder oplæring, og det er meget godt hvis du vil sælge noget, for folk siger squ ikke ja til hvad som helst.
Avatar billede dragox Nybegynder
13. april 2004 - 12:52 #5
gider skuda ik vente 3 år endnu.
er kun 19 :/
tud...
men mail mig hvis du selv er interesseret:P

---
nogen der vil købe teflon?