Avatar billede lajer Nybegynder
26. maj 2002 - 22:36 Der er 18 kommentarer og
5 løsninger

Hvad syntes i?

Kunne godt tænke mig at høre hvad I syntes om designet (indholdet er stadig begrænset, så det behøver I ikke at kommentere).

evt. ting der kunne gøres bedre ??
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 22:38 #1
et link måske :)
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 22:40 #2
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. maj 2002 - 22:42 #3
Det ser lidt tomt ud, du skulle nok få dig et domæne først og fremest

Suran ;o)
Avatar billede lajer Nybegynder
26. maj 2002 - 22:45 #4
wrraaaah... sorry :)

www.blarp.dk !
Avatar billede pryds Nybegynder
26. maj 2002 - 22:48 #5
det ser da najs ud : )
med der er en fejl i Afstemningen. Der står "31 <" skulle der ikke stå "> 31"?
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 22:51 #6
syntes designet er okay uden at være overdrevet fedt.
Da vi henvender dig til grafikere skulle du måske laver noget mere grafik på siden. Personligt elsker jeg at komme på en side hvor der er gjordt et kæmpe arbejde, ikke at sige du ikke har lagt arbejde i det, men syntes godt det kunne være feder. eller ihvertfal bare et federe toplogo.
Ellers iden er fed nok, hvis jeg har forstået den ret. Et sted hvor man kan uploade sine billeder ?
farvevalgt er fint  harmonisk og dejlige farver, ingen der skriger igennem som man ser tit.
En ide måske kunne være at folk kunne uploade sine tutorials også :)  det ville være fedt da vi mangler nogle 3dsmax tuts på dansk :)

/Michael Knudsen
Avatar billede lajer Nybegynder
26. maj 2002 - 22:54 #7
pryds - det tror jeg da ikke :)

michael-k og alle jer andre... -> hvis I kigger nederst i højre hjørne så kan I skifte design...

Kunne godt tænke mig feedback på alle 4 :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 22:56 #8
er det bare mig, kan ikke finde det ?
Avatar billede cazzznh Nybegynder
26. maj 2002 - 22:58 #9
Den er NAJSZZ !!!!!!!! kom direkte i foretrukne
Avatar billede lajer Nybegynder
26. maj 2002 - 23:01 #10
michael-k: det var da en streg i brugervenligheden :)

Følg menuen til venstre hele vejen ned... -> kom til at skrive højre, er vist ved at være jævnt træt :)

cazzznh: thnx :)
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 23:08 #11
jeg er glad for at se at det ikker www.lajer.dk :)
Avatar billede ducks Nybegynder
26. maj 2002 - 23:11 #12
der er ikke fejl i afstemningen
> 31 tror jeg slet ikke man kan sige, ihvert synes jeg 31 < ser mere rigtigt ud
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 23:12 #13
jahhh  cool blue  der har vi noget. Du skal måske lige kigge på din skrue den har en lidt for hæftig effekt syntes jeg :)
Static orange  lidt for flippet til min smag. Syntes også farverne ikke er så fede  men det skal de nok ikke være i sådan noget ;)
Retro Grey  er okay men der mangler lidt. Men enkelthed skal der jo også være plads til.

Cool blue klart den bedste.
Retro Grey  kan sagtens gå and når man kigger i en helhed af forskelligehed i de forrskellige  hmmm lyder lidt dumt ik ;)  den første kan også gå an men flipperen ville jeg lave om.

Alt i alt rimeligt dejligt at man kan selv vælge. Men måske du skulle sætte design change i toppen så man får øje på det :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 23:30 #14
ahhh glemte lige at sige at cool blue ikke rigtig passer til resten farvemæssig og heller ikke flipperen  Så du skal nok finde ud af om du vil ændre resten også  eller så ihvertfal vælge farver der passer bedre :)
Avatar billede lajer Nybegynder
26. maj 2002 - 23:31 #15
Michael-k, tak for det...

Jeg venter til imorgen med at acceptere dit svar!
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. maj 2002 - 23:55 #16
Det er bare okay :) håber du får noget godt respons
Avatar billede reffak Nybegynder
26. maj 2002 - 23:59 #17
Flot side. Overskueligt og pænt design. Måske kunne du lade en del af topbanneret være et link til forsiden; jeg kan godt se, at du har et sådan link, men det er altid intuitivt rart, at man kan klikke på et topbanner, og komme tilbage.

Mht afstemnings-retorikken, så har pryds selvfølgelig ret. Jeg ved ikke hvad I tænker på, for det her er fa'me simpelt. Selvfølgelig er det > 31. Prøv at sige det : "Større end enogtredive". Der er sgu da ikke nogen pointe i "enogtredive mindre end", som 31 < betyder.

MVH
Avatar billede pryds Nybegynder
27. maj 2002 - 00:54 #18
reffak>
Tak, så var jeg fri for at sige det :)

4 forskellige designs til _en_ side, det er da totalt overkill ;)

'Retro grey' er nok min favorit, men der er lidt tomt i midten af top-banneret.
'Cool blue' er også virkelig flot, det er min nr.2
'Silent tunes' bliver nr. 3 på min liste, og 'Static orange' nr.4

Hvis jeg var dig ville jeg sætte 'Retro grey' eller 'Cool blue' som default istedet for 'Silent tunes'.

Men alt i alt virkelig flot, overgår langt standarten på de side som normalt bliver vurderet her på E.
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. maj 2002 - 01:16 #19
flot gennemført side.
jeg får scriptfejl (lin 1, tegn 1) på adskillige sider, kik lige dine .js filer igennem om ikke du er kommet til at skrive  <!--  i første linie af et af dem (det er KUN skript i .js filer).

min favorit er cool blue,  retro grey er lovlig statisk og kedelig.

Rigtig godt lavet

mvh JakobA
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
27. maj 2002 - 01:20 #20
Ikke nogen nyskabning, da det ligner alt andet på nettet.
Jeg kan dog godt li' dit farvevalg, og opstillingen af indholdet.
Så jeg vil gi' den 10 af 13
Avatar billede pryds Nybegynder
27. maj 2002 - 11:12 #21
Jeg glemte at sige at den virker fint i opera :)
Avatar billede mini-man Nybegynder
27. maj 2002 - 14:39 #22
Det ser meget godt  ud men logoet ved siden af navigator er måske lidt for udtværet hvis du forstår hvad jeg mener. (bare en detalje)

Mini-man
www.miniwebdesign.dk
Avatar billede lajer Nybegynder
27. maj 2002 - 15:17 #23
Jeg havde tænkt mig at sige "30 <" = "30 og deropefter", men okay jeg har måske tabt på det punkt, har rettet det !

Splitter pointene til alle jer der kom med svar!