Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 23:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lukning af spm

Jeg synes efterhånden der er for mange der ikke lukker deres spm. .. Det er altså irriterende at man er SIKKER på at man har svaret rigtigt, og at personen ikke accepterer..

Kan der ikke sættes en stopper for dette på en eller anden måde ?
Avatar billede dmcn Praktikant
26. maj 2002 - 23:23 #1
Der arbejdes med forskellige løsninger lige nu, men ingen af dem er 100% optimale. Når E-pro er færdig mener jeg admin har tænkt sig at kaste sig over den problematik.

Og så kan vi da kun opfordre folk til at lukke deres spørgsmål, når de har modtaget korrekt svar. Kom så i gang! :)

- n0rmality, coadmin
Avatar billede gagle Nybegynder
26. maj 2002 - 23:25 #2
han kunne jo lave så at man højs kunne have et spm åbent i 14 dage og hvis det ikke er lukket bliver de point delt ud til dem der har svaret og hvis der ikke var nogle svar fik man dem selv igen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. maj 2002 - 23:26 #3
galge, duer ikke... der ville i så fald være mange der smider ligegyldige svar i alle åbne spørgsmål, i håb om at score billige point
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 23:28 #4
Kan godt se at det er et lidt underlidt spørgsmål, men jeg kan ikke lide alle de gule flag, i de spm. jeg er med i .. ;)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 23:28 #5
underligt even
Avatar billede dmcn Praktikant
27. maj 2002 - 00:02 #6
Det er på ingen måde underligt - vi diskuterede præcis det samme, da vi var til møde med coadmin.
Avatar billede dmcn Praktikant
27. maj 2002 - 00:02 #7
Med admin, skulle det naturligvis være. :)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
27. maj 2002 - 00:07 #8
Det er da nemt nok... lav en funktion der gør at en bruger maks. kan have 3 spm.´er åbent på én gang... så er man nødt til at lukke, for at kunne oprette ét mere... =)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
27. maj 2002 - 00:09 #9
Smart..
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
27. maj 2002 - 00:12 #10
...og er vi rigtig lede, sætter vi begrænsningen ned på 2.. så skal der nok komme gang i den!!! :D
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. maj 2002 - 16:14 #11
kunne selvfølgelig være en ide at begrænse det antal spørgsmål man kan have åbne... Men 2-3 er nok lige i underkanten :)

Giver jer dog ret i at det er irriterende at folk ikke lukker deres spørgsmål..........