Avatar billede b0o Nybegynder
31. maj 2002 - 16:35 Der er 32 kommentarer

Partner søges!!

Jeg har planerne klar til at starte et firma omkring
et erotisk website hvor brugerne betaler for billederne.
Dette er ingen joke så kun seriøse henvendelser.
Den partner jeg søger skal som enste krav have lyst til at arbejde for sagen.

Stedet - Silkeborg
Indskud i firmaet - 15.000.-
erfaring omking opstart af firma ville være en god ting
ligesom fotografering eller webdesign. men de sidste to er ingen krav.

Som sagt den partner jeg søger skal være seriøs og 18+ år gamel. Men det har ingen besydning hvis du ikke lige bor inærheden af silkeborg, i det moderne kommunikations samfund skulle det jo nok kunne lade sig gøre.

Kontakt på postmaster@starofporn.net eller icq 69087797

Avatar billede nulleinc Nybegynder
23. juli 2002 - 12:34 #1
Prøv at  finde en partner som vil kunne køre en stavekontrol af din hjemmeside.
Avatar billede jamal_s Nybegynder
23. juli 2002 - 12:35 #2
nulleinc < lol
Avatar billede peder77 Nybegynder
10. august 2002 - 23:22 #3
aha
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. august 2002 - 23:25 #4
Må man være så fri at spørge hvorfor der skal indskydes kr. 15.000,-?

Finansiering af julefrokosten på lanzarote evt? :)
Avatar billede dadio Nybegynder
29. august 2002 - 15:30 #5
Han skal vel ha' en ny computer.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
29. august 2002 - 15:33 #6
Ha ha. Kan man ikke ligeså godt melde sig ind i et eller andet pyramide spil...
Avatar billede jens_k Nybegynder
02. september 2002 - 18:27 #7
Den måde der staves på den hjemmeside, er vist grund nok til man ikke indskyder 15.000 kr. Jeg har ikke interesse i at mine 15.000 kr skal bruges i Fætter BR.
Avatar billede convinius Nybegynder
10. september 2002 - 18:57 #8
hehe, hvor er i sjove at høre på. Men ja, 15000 er for mange penge. Jeg starter en langt mere seriøs virksomhed, hvor man kun skal indskyde 5000 kroner. Det andet er jo for voldsomt. Og slet ikke med en man ikke kender...og erotik? - Der skal mange ting kan jeg fortælle dig. Har du hørt om kontrakter?

Jeg får rettet mine tekster af en tekst forfatter? selvom jeg kan stave....hehe
Avatar billede wiesemarc Nybegynder
20. september 2002 - 15:03 #9
Det er jo latterligt, med indskud på 15.000,- og så på en erotik side ???
Du må være gal... Hvis side jo bare var LIDT seriøst, kunne man jo måske tænke sig det...
Avatar billede opturder Nybegynder
20. september 2002 - 15:07 #10
Ik for noget, men:
Hvorfor skulle man gå ind på jeres side og betale for et billed, når man kan gå ind på en eller anden tilfældig side og se det vilde pr0n til 0,00?
Avatar billede dinky Nybegynder
29. september 2002 - 07:18 #11
convinius < jeg troede du hed BOo, er det forde du BOoer dine ansatte ud.
http://www.eksperten.dk/spm/213218
Avatar billede webstationen Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:33 #12
dinky >  ;) hæ hæ tjaaaa hvorfro enligt være sammen med nogen der laver porno vis man selv kan lave de sites på igen tid :p
Avatar billede likedon Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:40 #13
webstationen >> jeg vil da hellere sammen med nogen og lave "porno" end at gøre det selv *hehe*
Avatar billede rs2000 Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:44 #14
Det med at lave noget med erotik,er det ikke det samme som at hamre en ishytte op på Grønland eller sælge sand i Sahara????????????
Avatar billede masterfix Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:35 #15
Vi står og mangler en eller flere arbejdende partner til nyt adult site.

Vi søger en eller flere som er kender til et eller flere af følgende områder: billedredigering (scaling), programmering (logon/betaling), webmasterfunktion.

Du skal være over 18 år, køn og bopæl er underordnet blot du er "online" det meste af tiden. Du skal ikke have "penge op af lommen" men indskyder din arbejdskraft som udløser partnerskab (vi finansierer den foreløbige drift).

Vi har i øjeblikket en pakke på 75.000 billeder der skal klargøres til udgivelse. Design er stort set færdigt. Sitet bliver et betalingssite når det er endeligt færdigt.

Sitet har nogle meget atraktive domænenavne der dækker hele adult spectraet og som automatisk generer meget trafik.

Vi har sikret os alt den serverplads vi behøver hos en af landets største ISP'er og får ubegrænset båndbrede på Giganet.

Hvis du ingen "weberfaring" har, skal du nok ikke henvende dig da vi kun søger seriøse partnere.

Du kan også skrive til hostmaster@pornoindex.dk (site som vi også driver og er under introduktion)

Clive Card
Avatar billede convinius Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:15 #16
Dinky > Kommentar: dinky
29/09-2002 07:18:53    convinius < jeg troede du hed BOo, er det forde du BOoer dine ansatte ud. http://www.eksperten.dk/spm/213218
***********************
Hvorfor inddrager du mig her? - Jeg starter en konsulent-virksomhed..og ikke noget så useriøst som erotik!!
***********************
Du troede jeg hed BoO! Nej jeg hedder comvinius, og det har jeg gjort i mange år nu. Faktisk 4 år. Tak!
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 00:03 #17
Hallo er du dum, eller så noget. Du må sgu' da ha' drukket organiskopløsningmiddel...
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. februar 2003 - 12:59 #18
hjalte-ml > Ærligt talt, hvem det så der fremstår som dum i den her sammenhæng? Hvis ikke du har noget at sige, der omend måske ikke ligefrem er præget af inteligens, så bare indeholder en form for substans, ville det smarteste nok være helt at undlade din kommentar.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2003 - 13:02 #19
>>runeevers , nu må du ikke være så hård ved ham.*S*
Han har trods alt brugt 4 måneder på at udtænke sin kommentar.*GH*
Avatar billede jones279 Nybegynder
15. februar 2003 - 01:51 #20
Ehh, jeg har en del erfaring inden for adultbranchen, har lavet sider i ca. 2 år... Jeg kan dog ikke lige finde hoved og hale på hvem som søger hvad og hvorfor, men skriv hvis i skal bruge hjælp eller something like that... Kan det meste efter hånden... ICQ: 75266648 Og mail ved sidste udvej: jbu@c.dk
Avatar billede d.e Nybegynder
17. marts 2003 - 19:53 #21
Er da helt klart frisk på at bruge mine sparepenge på et tilbud hvor jeg som gevinst bliver kneppet i hoved og røv....Lyder fint....Er der nogen risiko for at jeg kan tabe mine penge???
Hvad nu hvis jeg nu kun vil indskyde 7.500.- ,kan jeg så arbejde deltid??
Har ellers ingen erfaring med adult sider men har kneppet et utal af ungmøer, hvis det kan bruges som reference....Billeder haves....MUAAAH HA HA HA HA HA HA.........Spade
Avatar billede locturian Nybegynder
25. marts 2003 - 19:02 #22
He, så vil jeg lige sætte ALLE på plads :p hehe :)

1. 15.000 ? I indskud? - Nej tak. Ja, det er bestemt dyrt at starte som adult-webmaster. Hvis I bare vidste hvad trafikken koster? Uha, den er dyr. Sådan noget kan ikke hostes på en adsl linie drenge ;) - Man skal også have billeder til en betalingsside, og de er bestemt heller ikke billige... De er faktisk meget dyre :/

2. Convinius, kontakt mig på icq: 42896058 - Så kan vi snakke lidt

3. Clive Card; Du søger igen folk? - Dig og Poult, sparkede mig ud af projektet for en del tid siden? - Hvorfor, fatter jeg stadig ikke... Jeg har nu opsamlet et godt og solidt netværk i adult-branchen, og mener selv at have god forstand på den. Hvis du fortryder at i sparkede mig ud, kan du jo skrive mig en mail. Du kender mig mail...

Det var bare lige hvad jeg ville sige :) Så, gutter, giv manden en chance, INDEN i flamer ham ;)
Avatar billede locturian Nybegynder
25. marts 2003 - 19:03 #23
Gaaar, og så ser man lige at spørgsmålet er 1 år gammelt! DOAH!
Avatar billede kegud Nybegynder
12. april 2003 - 21:34 #24
ja, du er owned :p
Avatar billede delakuer Nybegynder
25. april 2003 - 11:23 #25
Ik for at være kedelig, men han sagde seriøse?? synes ik at i tar det seriøst, og synes sku heller ik helt at han gør det. hvis han gerne vil ha en "partner" hvorfor er det så lige at han holder sig væk herinde fra?
Avatar billede locturian Nybegynder
25. april 2003 - 12:30 #26
Og hvorfor er det lige vi snakker videre på et 1 årt gammelt indlæg ? :)
Avatar billede fuerzzz Nybegynder
02. maj 2003 - 00:50 #27
dunno?!?!
Avatar billede mindfreak Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:58 #28
Hvis i skal bruge billeder til jeres sider - så kontakt mig :0) Vi har p.t. 400GB af materiale til salg :0)
Avatar billede mccookie Seniormester
09. december 2003 - 22:25 #29
Sad but true............

Domænerne virker tilsyneladende ikke.mon det stadig virker??
Avatar billede strych9 Praktikant
17. februar 2006 - 18:29 #30
Serveren blev ikke fundet
Firefox kan ikke finde serveren www.starofporn.net.

=(

www.pornoindex.dk redirecter til www.madogsundhed.dk??? =((

...og her havde jeg lige 0 kr at investere i god pr0n...
Avatar billede strych9 Praktikant
17. februar 2006 - 18:36 #31
www.madogsundhed.dk er iøvrigt pissegrim i FireFox, ynkeligt webdesign, men det er jo så noget helt andet.