Avatar billede stauer Nybegynder
16. juni 2002 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhotel haves – Webmaster søges

Dette opslag er henvendt til en webmaster der godt kunne tænke sig at starte sit eget webhotel og har styr på teknikken.

Webhotellet har været drevet på fritidsbasis og det har vi nu erfaret ikke kan lade sig gøre. Vi er nogle sælgere der vil kunne sælge webhoteller, men det kræver en erfaren webmaster der kunne tænke sig at træde ind og få styr på teknikken samt køre den daglige drift.

Meningen er at de nuværende teknikkere vil blive koblet af projektet og webhotellet vil så med tiden overdrages til den kommende webmaster.

Webhotellet drives på Frederiksberg

Henvendelser kan ske på tlf. 22314864 eller email: gufab@ofir.dk
Avatar billede styled.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 13:33 #1
Mail sendt !
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
06. juli 2002 - 16:28 #2
stauer, jeg er lidt meget lost.

Men er rimlig hård til både windows 2000 server & linux, samt en hel del asp

Skriv til mig på dalbjerg@leweb.dk hvis dette var noget af det du skulle bruge
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juli 2002 - 01:01 #3
Er intresseret og kvalificeret. Bor i jylland.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
29. juli 2002 - 15:26 #4
Mail sendt d.d.
Avatar billede calgo Nybegynder
09. august 2002 - 23:05 #5
Jeg har sendt mail :D
Avatar billede stauer Nybegynder
20. august 2002 - 11:30 #6
hmm