Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
19. juni 2002 - 01:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Edonkey server ???

Hej Jeg har forsøgt med mit lokalnetværk at sætte en Edonkey server op, men uden held, kan nogen hjælpe mig ???

Jeg har forwardet alle de porte jeg skal bruge, men den tager ingen "shared files" med.
Jeg har en ADSL forbindelse hos Cybercity.

Please hjælp.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
19. juni 2002 - 01:09 #1
Jeg giver KUN point hvis svaret for min Edonkey Server til at køre.

Jeg kan endvidere oplyse at jeg har anskaffet mig en computer nr. 2, som står med en Switch imellem sig *s*
Avatar billede keysersoze Guru
19. juni 2002 - 01:18 #2
hvis det skal bruges til lokalnetværk - er det så ikke mere hensigtsmæssigt at køre en ftp?
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
19. juni 2002 - 11:34 #3
Det skal det ikke, da det ikke er det samme. Du kan f.eks ikke gå ind på en Edonkeyserver og se hvad folk har ligende, men det kan man med en ftp.
Avatar billede hvorfor1900 Nybegynder
24. juni 2002 - 16:38 #4
Da jeg ikke har fået nogle svar til mit spørgsnål, har jeg valgt at trække mit spørgsmål tilbage.