Avatar billede iceb1977 Nybegynder
23. juni 2002 - 15:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyuddannet og hvad så ?

Hej Eksperter....

Jeg er lige blevet færdig med multimediedesigner-

uddannelsen.

Mine primære evner ligger indenfor programering

Flash/actionscript

Javascript

VB script

Php

Acces og MySQL db administration .....

Til mit afgangsprojekt lavede jeg et dynamisk

genereret community med forum og statistik og

e handel og meget andet .

Det jeg gerne vil have er råd til hvordan

jeg hurtigst muligt skaffer mig job.

Kan jeg få det igennem eksperten.dk ?

Skal det gøres officielt uofficielt  ?

Opfordret eller uopfordret ?

Håber I har masser af ideer på forhånd

Tak

Avatar billede priczor Nybegynder
24. juni 2002 - 19:14 #1
hehe der er hård konkurence tror jeg :)
jeg kan alt der du skriver uden at have taget en uddannelse har også haft et par jobs osv men det er jo ikke lige frem de "svære" sprog så der er mange unge der kan det samme :)

bare hvad jeg tror !!
Avatar billede michael-k Nybegynder
24. juni 2002 - 19:17 #2
Du skal jo nok prøve at søge lidt job :)
Men som priczor siger er der mange om budet så kender du ikke lige en der kender en, kommer det and på held og hvor dygtig du er.  Men find ud af hvad firmaer som har brug for sådan en som dig, og skriv en masse ansøgninger, med en masse refference selvfølgelig :)
Ellers kunne du vidre uddanne dig :)
Avatar billede iceb1977 Nybegynder
24. juni 2002 - 19:45 #3
ok så lukker lige ned ..........
Avatar billede telemuzen Nybegynder
07. november 2002 - 11:02 #4
Jeg tror heller ikke at du kan betegne dig selv som ActionScripter?
TeleMuzen
Avatar billede rzj Nybegynder
22. maj 2003 - 11:37 #5
Du kan jo prøve at give mig et kald på:
Tlf. 22 64 16 21
rasmus@baseweb.dk

Jeg arbejder iøjeblikket som freelancer i et freelance-fællesskab på Østerbro. Vi er 3 fotografer, 2 journalister og 2 webfolk, hvor af jeg er Kandidat fra IT-Højskolen med webprogrammering som speciale, og den anden er Multimediedesigner (med streg under designer :-). Vi søger flere der er interesseret i at komme herind og være sparring - primært på programmeringssiden.
Vi kan ikke tilbyde en fast månedsløn (men hvem kan det lige for tiden :-), men tilgengæld kan vi tilbyde et fantastisk og innovativt arbejdsmiljø, hvor du er din egen herre med alt hvad det indebærer ift. økonomi, fleksible arbejdstider, beslutningsprocesser osv.

Med venlig hilsen
Rasmus Jørgensen
Avatar billede nillebis Nybegynder
28. juli 2004 - 15:58 #6
Er du stadig interesseret??