ViborgNet.dk - Dårlig erfaring ??
HejJeg føler at jeg er blevet fuppet af ViborgNet.
Jeg har min hjemmeside liggende hos dem, og fordi jeg åbenbart uploader siden med FrontPage2000, så slettes gamle sider ikke. I april 2002 sendte ViborgNet så et brev hvor de krævede ekstra betaling fordi min 25 Mb kvote var steget til 48 Mb. Jeg vidste ikke at FrontPage ikke selv sletter gamle sider og bad straks ViborgNet om at slette hele min hjemmeside således at jeg kunne uploade på en frisk og dermed ikke overskride min kvote. Nu har ViborgNet så sendt mig en ny opkrævning for den kommende periode, der går september månede med. Her forlanger de stadigvæk for 50 Mb selvom jeg aldrig har bestilt dette. Dette kan heller ikke ændres fordi faktura der er sendt ud gælder. Jeg har jo ikke haft en kina-mands chance for at se hvsd der ville komme til at stå på fakturaen og jeg har heller ikke bestilt dette stor web-hotel.
Er der andre der har uheldige erfaringer med ViborgNet og dens ejer Jan Nørgård ??
