Avatar billede delwin Nybegynder
24. juni 2002 - 22:04 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

T-shirt tryk

Hej

Jeg skal som en gave have lavet en t-shirt med noget tryk på.. og skal i den forbindelse bruge 2 ting..

1. En tegning af et sæt svedige testikler set bagfra.. ja.. du læste rigtigt.. svedige testikler.. helst tegnet i stil med de tegninger evildave bruger på www.evildave.com bare med lidt tykkere streger..

2. et link til et forholdvist billigt sted at få trykt t-shirten.. der skal være en internet adresse foran på brystet og billedet af de svedige testikler på ryggen..

Så vidt jeg har forstået afhænger prisen på trykket af antallet af farver, så tegningen skal helst ikke være i alt for mange farver..

ps.. i må lige sige til hvis der skal flere point til..
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. juni 2002 - 22:06 #1
"Så vidt jeg har forstået afhænger prisen på trykket af antallet af farver, så tegningen skal helst ikke være i alt for mange farver.."
- Det hjælper ikke. Når man snakker om "fire farver", er det bare grundfarverne som bruges til, at blande alt andet.
Så enten er det sort/hvid ellers er det farve.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:13 #2
du kan få trykt hos www.studywear.dk :)

-Jonas
Avatar billede delwin Nybegynder
24. juni 2002 - 22:13 #3
tommyf << så blev jeg så meget klogere.. så mangler jeg bare at der var en der forstod hvad du lige sagde der kan hjælpe mig med mine ting.. :-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2002 - 22:27 #4
Hvis du er ejer at en inkjet printer, så kan du købe nogle specielle overføringsark til t-shirts hos bla. ComputerCity. Så kræver det lidt grafiske evner for at lave en professionel løsning. Trykket er vandfast efter overføringen til t-shirten.

/per
Avatar billede styled.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:28 #5
Jeg lugter så vildt til at tegne..vildere end du tror men vil da gerne gøre et forsøg for sjov :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:32 #6
ja okay, det dropper jeg, det blev så dårligt at den ikke engang er sjov :)
Avatar billede delwin Nybegynder
24. juni 2002 - 22:33 #7
hoejrup << jeg kender godt de ark.. men jeg har ikke nogen inkjet printer.. og jeg synes heller ikke kvaliteten på dem er høj nok..

styled.dk << du må meget gerne forsøge.. du ligger jo allerede på pointtavlen med dit link til studywear.. :-) ved ikke helt om det er dem jeg ender med at bruge.. vil gerne lige se nogle alternativer..
Avatar billede delwin Nybegynder
24. juni 2002 - 22:33 #8
styled.dk << ok.. men tak for forsøget.. :-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2002 - 22:35 #9
Ok! Så er der en løsning mere http://www.trykpaa.dk/

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2002 - 22:40 #10
Avatar billede delwin Nybegynder
24. juni 2002 - 22:42 #11
tommyf << når jeg læser på de forskellige sider lyder det ikke som om de blander farverne på deres t-shirt tryk.. det lyder mere som om at de først laver en skabelon til en farve.. og trykker den.. og så en til den næste.. og der skal lægges mere til prisen for hver gang..
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. juni 2002 - 22:44 #12
Når det kun er en enkelt du skal lave er et trykkeri alt for dyrt.
hoerups overføringsbillede er godt (husk at skrive spejlvendt), forudsat du laver nogen 'huller' i billedet så det ikke bliver et skold man sveder sig våd indenunder.
Potobutikker havde også engang (og måske stadig) en service emd at overføre et papirbillede til tshirt. ca 2*200 +tshiten for foran og bagpå. antal farver er ligegyldigt.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. juni 2002 - 22:45 #13
Ups  Potobutikker -> Fotobutikker
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. juni 2002 - 22:46 #14
Jeg har kun erfaringer med almindelig tryk på kuverter og brevpapir - der drejer det sig om sort/hvid eller det de kalder "4 farver", som hentyder til alle grundfarverne (du har måske hørt om det i billedkundskab).

www.soelver.dk er god til den slags tegninger.
Avatar billede delwin Nybegynder
24. juni 2002 - 22:51 #15
jakoba << jeg skal netop op og have det trykt.. dels for kvalitetens skyld.. og dels for det med at det ikke skal være et skjold.. prisen betyder ikke så meget.. det er en gave og vi er flere om at give den.. :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. juni 2002 - 23:05 #16
dem jeg fik lavet fra en fotobutik i 1992 holder stadig og blokerede ikke for sved (aner ikke hvordan de gjorde det).
Avatar billede delwin Nybegynder
26. juni 2002 - 10:19 #17
Jeg gik i går ned til den lokale copyshop.. og de kunne sagtens ordne det for mig.. så der bliver t-shirten lavet.. nu mangler jeg bare et billede af de testikler.. :-) er der ikke nogen tegnere herinde der vil bruge et par minutter på at lave sådan et lille billede..?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. juni 2002 - 15:50 #18
Nope! Det går desværre ikke, for pigerne skulle nødig besvime! :-)

/per
Avatar billede delwin Nybegynder
27. juni 2002 - 15:56 #19
hoejrup << det skal ikke være så detaljeret.. jeg vil gerne have fat i et billede der er i tegneseriestil.. med tykke streger..
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. juni 2002 - 16:32 #20
joe, men med synlig sved/fugtighed og i et perspektiv der kræver en pænt god tegner for at kunne genkendes. Jeg vil også sige soelver.dk eller job-freelance her. (helt sikkert jeg ikke kan).
Avatar billede delwin Nybegynder
19. juli 2002 - 13:56 #21
vil jer der har kommet med forslag ikke lige lægge et svar.. så får i alle nogle point.. :-)

PS. skal lige have fundet mit webcam frem.. så kommer der et billede af den færdige t-shirt.. :-)
Avatar billede delwin Nybegynder
11. august 2002 - 16:56 #22
hmm.. så får styled.dk vare dem allesammen.. :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. august 2002 - 16:58 #23
vi vil også meget hellere se billedet :-))
Avatar billede delwin Nybegynder
11. august 2002 - 17:19 #24
k.. kommer op en af dagene...
Avatar billede fashiontime Nybegynder
10. oktober 2012 - 17:17 #25
En ekspert i t-shits tryk kontakt paa mail.