Avatar billede smooth Nybegynder
25. juni 2002 - 00:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP-udvikler søger nye udfordringer

Web-master bag websteps.dk - unbreakable.dk - aagu.dk plus et par andre sider. Jeg søger studiejob ved siden af IT-supporterstudiet.

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med web-udviklingen.
eks.:
1. Lave diverse php systemer til en virksomhed.

2. Arbejde hos en web-hotel udbyder hvor jeg kan hjælp med at opdatere deres hjemmeside med nye funktioner samt nyt design.

3. Lave designs samt php systemer til en web-designer virksomhed.

Hvis du har brug for en som mig så kan du kontakte mig på

mail  =  headmaster@websteps.dk
mobil = 21838421
icq  = 101997896
tlf  = 75396659
eller vis www.websteps.dk

ps. Har også lavet personligt CV som du kan se her.

http://mit.monster.dk/viewresume.asp?resumeid=23193794&original=current

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede klatten Nybegynder
25. juni 2002 - 13:45 #1
Bare lige et hint! Man kan kun se dit CV, hvis man enten er oprettet som arbejdsgiver eller man har dine logon detaljer!
Avatar billede smooth Nybegynder
25. juni 2002 - 13:56 #2
MÅL At få nye udfordringer og muligheder inden for web udviklingen

Drømmejob Ønsket stillingsbetegnelse: alt med web-udviklingen
Ønsket jobtype: Tidsbegrænset/Projekt
Ønsket status: Fuldtid, Deltid
Sted: Hjemme
Beskrivelse af mit ønskejob:
At kunne arbjede der hjemme med store og små opgaver. Der findes ikke svære opgaver.
Karriereniveau: Studerende
Dato det er tilgængeligt: Kan forhandles

Drømmevirksomhed Virksomhedsstørrelse: Ingen præferencer
Kategori: Internet/E-handel

ØNSKET STED Villig til at flytte: Nej
Danmark-RIBE Danmark-SJYL

ARBEJDSTILLADELSE Danmark Jeg er berettiget til at arbejde i dette land for en hvilken som helst arbejdsgiver.

ERFARING 10/2001 - Nuværende ANONYMT Donslund
IT-supporger og webmaster
Arbejde som IT-supporter og som webmaster.

10/2001 - Nuværende ANONYMT Donslund
IT-supporger og webmaster
Arbejder som IT-supporter og Web-master.

KOMPETENCER Kompetence Kompetenceniveau Sidst brugt Erfaring
PHP admin system samt design til en fan side Let øvet Bruges på nuværende tidspunkt 4 years
PHP systm samt design til WebSteps.dk Ekspert Bruges på nuværende tidspunkt 4 years
PHP debat forum Let øvet Bruges på nuværende tidspunkt 4 years

FRIVILLIG INFORMATION Køn Mand
Fødselsdag 16/10/1983
Avatar billede darkavalon Nybegynder
26. juni 2002 - 09:04 #3
prøv mig på icq 69087797
Avatar billede smooth Nybegynder
26. juni 2002 - 12:24 #4
darkavalon >> Jeg kontakter dig så snart jeg kommer hjem fra arbejdet.
Avatar billede smooth Nybegynder
27. juni 2002 - 15:55 #5
Er der ikke andre ??
Avatar billede smooth Nybegynder
02. juli 2002 - 22:59 #6
Lukker og slukker