Avatar billede andhansen Nybegynder
25. juni 2002 - 00:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor lang tid før ADSL?

Hvor lang tid tager det før jeg har ADSL, hvis jeg bestiller det hos TDC, og jeg selv installere det?
Avatar billede panic-killer Nybegynder
25. juni 2002 - 00:41 #1
samme dag
Avatar billede erran Nybegynder
25. juni 2002 - 00:42 #2
Der skal teknikkere ud fra TDC og sætte stikket op, hvis du ikke har det
Avatar billede panic-killer Nybegynder
25. juni 2002 - 00:43 #3
Da jeg skulle have adsl skulle jeg give mit telefon nummer så han lige kunne tjæke om jeg kunne få adsl der hvor jeg boede (tog 5 sec) og hvis jeg vil installer det selv kunne jeg få en pakke i hånden og så gå hjem og installere det men jeg valgte at de skulle installer der (ikke på computeren men sætte det om) og det tog flere måneder før at de kunne komme og sætte det om
Avatar billede panic-killer Nybegynder
25. juni 2002 - 00:47 #4
syntes at det var 500,- ud af vinduet og få dem til
Avatar billede initializing Nybegynder
25. juni 2002 - 00:47 #5
Her ved mig satte han det op (ikke i computeren) på ca. ½-1 time. Og så skulle jeg abre selv klare resten på min PC og så var jeg køreklar.

-Martin
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
25. juni 2002 - 00:49 #6
Det vil ca. tage 14 dage før du har det hvis du selv vil sætte det HELE op... ellers er det ca. en mdr.

// Henrik Henneberg

Henrik@X-Gate.dk
Avatar billede gudmundp Praktikant
25. juni 2002 - 01:08 #7
Synd du ikke kan få webspeed det kan du få fra dag til dag med en knaldgod support hvor du kommer igennem næsten med det samm ellers vil jeg give x-gate ret det passer ca med en måned hvis de skal sætte det op ellers hvis du gør det selv tar det 14 dage
Avatar billede intel4004 Novice
28. juli 2002 - 20:46 #8
Jeg mener der gik en lille uge til 14 dage fra jeg bestilte på www.opasia.dk til jeg fik pakken tilsendt med skillefilter og modem. I mellemtiden fik jeg brev om hvornår min linie ville blive konverteret. Men du skal jo modtage pakken med udstyret inden denne dato, ellers kan du pludselig ikke bruge telefonen...

Jeg satte selv det hele op så der var ingen ekstra udgifter for mig.

Intel4004