Avatar billede skaldyr Nybegynder
25. juni 2002 - 01:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Forsiden

Hejsa

Jeg har lavet en forsidemodel til mit site nu. Det vil jeg gerne have noget respons på. Det skal siges at der kommer et logo i toppen, men skal det sættes i midten, til højre eller venstre. Hvad med farverne, og ikke mindst menuerne hvordan står de i forhold til hinanden, og i forhold til siden. Der kommer noget tekst ind - foreslag til hvor jeg skal begynder det.

Yderligere kommentarer er også velkomne.

OBS! Alle links er døde endnu, der kan ikke trykkes videre.

Siden ligger her: zone_2002.subnet.dk
Avatar billede ahv Nybegynder
25. juni 2002 - 01:31 #1
www.zone_2002.subnet.dk
Avatar billede skaldyr Nybegynder
25. juni 2002 - 01:33 #2
ahv>> Jep, tak for det:-)
Avatar billede ahv Nybegynder
25. juni 2002 - 01:33 #3
1) På min puter ligner det at du har en lyserød baggrund den bryder jeg mig bestemt ikke om.

2) menuen til venstre er for primitiv

3) topmenuen skal der laves lidt mere ud af

4) svært at komme med noget konkret når siden ikke er færdig, men som den er nu bryder jeg mig ikke om den.
Avatar billede ahv Nybegynder
25. juni 2002 - 01:35 #4
Vil meget gerne vurdere den, når hele siden  er færdig :o)
Du kan bare maile mig på alexander_hv@hotmail.com
Avatar billede skaldyr Nybegynder
25. juni 2002 - 01:36 #5
ahv>> Altså lyserød baggrund på hele siden?
Avatar billede ahv Nybegynder
25. juni 2002 - 01:38 #6
Ja, eller ihvertfald en meget lys rødlig farve, måske bare min bærbar der ikke viser farverne ordenligt ?
Avatar billede ahv Nybegynder
25. juni 2002 - 01:40 #7
Hvilken farve skulle den rigtigt have ?
25. juni 2002 - 01:46 #8
Syntes du skulle vente med at få den vuderet til du har noget vi kan vudere :).

Ellers minder den da om www.cliche.dk ?

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede ahv Nybegynder
25. juni 2002 - 01:48 #9
Ja, det er samme farve din baggrund har som den på cliche.dk er det kun på min den er sådan rødlig i det ? det ser helt vildt grimt ud på min bærbar :(
25. juni 2002 - 01:54 #10
Det er fordi du kører 256farver. Den kan nok ikke trække mere.
Avatar billede fangel Nybegynder
25. juni 2002 - 10:16 #11
hey, jeg kan ikke komme ind på siden, sidder bag en proxy server der ikke kan lde "_" i navnet, damm, ville ellers godt se den... (så måske du skulle ændre det til en "-" i stedet...)
- Dea_PG
Avatar billede zvansen Nybegynder
25. juni 2002 - 11:34 #12
Hos mig er det også en meget "ikke-lækker" lyserød farve.. (på fladskærm)

og ellers vil jeg give ahv ret i alle hans andre puknter osgså..

tjaee som de andre siger, vent til du har lidt mere vi kan vudere

/zvansen
Avatar billede ahv Nybegynder
26. juni 2002 - 00:53 #13
xzxzx-kan-ikke-logge :

Hmm, du ved vist noget jeg ikke ved ;) hvis det altså var til mig du sagde :

"Det er fordi du kører 256farver. Den kan nok ikke trække mere."

Kører 32 bit.
26. juni 2002 - 12:06 #14
hmm prøvede at ændre min skærm indstilling til kun at vise 256 farver, og så fik siden det lyserødeskær.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede Jman Praktikant
07. juli 2002 - 08:04 #15
luk sp.