Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
25. juni 2002 - 18:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IKT-ingeniør praktikant til DIN virksomhed

Hej

Jeg er studerende ved Ingeniør Højskolen i Århus.
Jeg læser til Information og kommunikations teknologi ingeniør, som er en uddannelse der startedei 2000. Jeg er pt. på 4 semester og skal til august på 5 hvor jeg skal i praktik.
Hvis dit firma/virsomhed kunne tænke sig at prøve kræfter med fremtidens IKT ingeniør så er muligheder der nu.

Kort om mig selv:

Alder 21 år og bor i Viby J.

Erfaring med at arbejde i projekt grupper hvor dokumentaion er en vigtig del. Har bl.a. benyttet UML 1.3

Udvikling:
Erfaring med software udvikling, både client/server og stand-alone applikationer.

Har erfaring med følgende sprog/teknologier:
C++ (MS VC++ 6.0), Java, PHP, ASM, SQL 2000, MySQL, HTML, JavaScript.

Hvis ovenstående har fanget DIN intetesse og ønsker yderligere information så skriv ;o)

Med venlig hilsen
Rasmus Christensen - den næste generation af ingeniør

Avatar billede skaldyr Nybegynder
25. juni 2002 - 18:24 #1
Hvad er lønnen for praktikanter?
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
25. juni 2002 - 18:30 #2
Der er ikke længere noget lønkrav. Det vil sige en virksomhed kan sige fra til at betale løn, hvor jeg, praktikanten så får SU. Dette er en forholdsvis ny vedtagelse.
Men ellers er der en anbefalet løn på 8-10.000 kr./md alt efter aftale mellem praktikanten og virksomhenden.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. juni 2002 - 20:23 #3
Prøv at kigge her: http://nyuddannet.dk/

/per
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
25. juni 2002 - 21:04 #4
tak for linket men jeg er stadig imødekommende over for kontakt ;o)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. juni 2002 - 00:10 #5
Velbekomme! Har du prøvet at oprette en profil på www.jobindex.dk ?

Du kunne være fræk at oprette den som en job annonce under http://www.jobindex.dk/ingenioer/ , for
jeg har set tilsvarende annoncer under andre katagorier.

/per
Avatar billede theprofessor Nybegynder
01. juli 2002 - 14:28 #6
Jeg har annonceret 2 praktikjobs i rubrikken "iværksætter". Der er tale om ulønnet arbejdet i opstartsfasen.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
01. juli 2002 - 14:31 #7
http://www.eksperten.dk/spm/228719

obs! iværksæætter,  ider, investor, findes under "e-løsninger"
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
08. juli 2002 - 13:50 #8
hmmm jeg synes ikke rigtig der sker noget så jeg lukker snart....
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. juli 2002 - 16:11 #9
Jeg er enig med hoejrup at det er bedre at oprette en profil, så folk kan finde dig!
Udover jobindex kan jeb anbefale:
Ingeniørenes jobmatch (en del af jobmatch.dk, poljob.dk, og jobzonen.dk)
Stepstone
it-jobbank
som alle har en rubrik som "ingeniør" "elektronik" el. lign.
Når du har nogle erhverserfaring, kan du kontakte os vedr. jobs, f.eks. som
embedded programmør, men det kræver erfaring!
headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
15. juli 2002 - 17:55 #10
Jeg vælger at lukke denne. Jeg havde håbet på noget mere konkret. I mellemtiden har jeg selv fre,skaffet en praktik plads, og derfor snupper jeg mine point tilbage!
Avatar billede convinius Nybegynder
26. oktober 2002 - 23:27 #11
jeg kender en ny www.jobposten.dk  ;-)