Avatar billede fasting Nybegynder
26. juni 2002 - 09:41 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Altmuligmand søges

Holm Kommunikation søger piccolo/altmuligmand

Vi er et bureau som arbejder med krisehjælp og kommunikation for kunder til medier.

Vores Piccolo stopper og vi har brug for en ny mand som kan træde til med det samme.

Se vores hjemmeside
http://www.holm.dk/

Krav:
* Studentereksamen el. lign.
* Mht. IT: Dybdegående kendskab til Microsoft Windows (95-2000/xp).
* Dybdegående kendskab til Microsoft Office parken herunder specielt Word, Excel og PowerPoint.
* Dybdegående kendskab til Outlook Express.
* Kendskab til Adobe Acrobat og pdf-formatet.
* Kendskab til netværk.
* Kendskab til installation af software og gerne hardware.
* Generel flair for at arbejde i forskellige programmer - og løse problemer.

Er du intersseret eller har spørgsmål kan du ringe på 33 93 23 33

Mvh.

Rasmus Fasting

Holm Kommunikation
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. juni 2002 - 10:15 #1
Hejsa Rasmus, har du evt. en mail adr. - teledk har lidt problemer efter tordenvejret.

/stephan
Avatar billede fasting Nybegynder
26. juni 2002 - 10:19 #2
ja selvfølgelig...

send til rf@holm.dk

/rasmus
Avatar billede destiny Nybegynder
26. juni 2002 - 11:33 #3
Hej Rasmus

Jeg er interesseret i jobbet, men jeg forventer at starte uddannelse til september. Vil du være interesseret i en afløser i et par måneder? Jeg kan starte med det samme og bor i København.

Mvh
Martin Larsen
martins@larsen.dk
Avatar billede fasting Nybegynder
26. juni 2002 - 12:34 #4
det skal jeg undersøge. Jeg vender tilbage hvis det er aktuelt. Men du må meget gerne sende noget om dig selv til rf@holm.dk

Rasmus
Avatar billede styled.dk Nybegynder
28. juni 2002 - 03:59 #5
Mail sendt!

Mhv Jonas
www.styled.dk
Avatar billede Chewie Novice
02. juli 2002 - 11:57 #6
Fasting>> kan vi få lidt status over hvordan det går og om i har fået kigget på ansøgningerne ;o)
Avatar billede stephansen Nybegynder
02. juli 2002 - 12:59 #7
Hvordan kan man tage et firma seriøst, der skrive Microsoft Office Parken - er det en idrætspark ?
Avatar billede fasting Nybegynder
03. juli 2002 - 08:36 #8
Jeg kan kun beklage stavefejlen. Den er ikke god. Teksten er kopieret fra en jobbeskrivelse strevet af en tidligere piccolo :)

Man kan skam godt tage os seriøst og vi søger stadig en mand til jobbet.
Dog vil jeg sige, at hvis man vil ansøge om jobbet skal man være klar over, at det er fuldtidsjob og ikke deltid. Jeg håber at der er stadig er interesserede.

mvh.

Rasmus Fasting
Avatar billede fasting Nybegynder
03. juli 2002 - 08:37 #9
doh!
Avatar billede fasting Nybegynder
03. juli 2002 - 08:38 #10
det går rigtig godt...!
Avatar billede martin100 Nybegynder
05. juli 2002 - 00:23 #11
hej fasting...

hvor lang tid vil det sige man skal arbejde??
er det et 8-16 job ?
Avatar billede fasting Nybegynder
05. juli 2002 - 09:26 #12
ja eller 9-17 afhængig af hvad man aftaler...

/fasting
Avatar billede resten Nybegynder
05. juli 2002 - 09:30 #13
Skal man være student ?
Avatar billede fasting Nybegynder
05. juli 2002 - 09:39 #14
Jeg vil igen gøre opmærksom på det er et piccolo job. De tidligere piccoloer har været omkring 20år. Da det ikke kræver nogen uddannelse er lønnen bestemt derefter.
Jeg forestiller mig en student, som lige er blevet færdig skulle overtage jobbet.

Mvh.

Fasting
Avatar billede resten Nybegynder
05. juli 2002 - 09:46 #15
Er det så ikke en ide du skriver alt dette til en start da man nu i snart 14 dage har skulle gætte sig til det hele.
Avatar billede fasting Nybegynder
05. juli 2002 - 10:00 #16
Jo, det kan du have ret i. Der er ingen der har sagt det er nødvendigt at være student. Men hvis du vil have en alder kunne det være omkring 16-22. Det er udelukkende sat efter lønnen og kravene til manden.
Jeg er beklager misforståelsen.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 10:47 #17
fasting >  og du er stadigvæk ikke interesseret i at ansætte mig på fritidsbasis?

-Jonas
Avatar billede fasting Nybegynder
05. juli 2002 - 11:17 #18
Vi har ikke fundet en mand endnu og jeg synes din ansøgning passer godt overens med hvad vi leder efter. Jeg vil tillade mig at gemme ansøgningen og tage den frem hvis det bliver aktuelt. Men som sagt er det en fuldtidsansat vi leder efter, desværre.

Fasting
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. juli 2002 - 13:58 #19
ansøgning sendt pr 9/7-2002
Avatar billede flax Nybegynder
31. juli 2002 - 17:49 #20
Hej Rasmus,

Hvordan står det til?
Har I fundet hvad I leder efter egentlig?

Venlig hilsen
Michael
Avatar billede fasting Nybegynder
31. juli 2002 - 22:31 #21
Da jeg ikke syntes, at jeg var i stand til at bestemme om de ansøgende via eksperten.dk var kvalificerede til jobbet, overlod jeg det til administrations chefen i firmaet. Jeg arbejder ikke længere i firmaet og jeg tror hun har nu fundet en mand til jobbet og de søger nok ikke længere. Tak for alle ansøgningerne. Hvis nogen har spørgsmål til Holm kommunikation  vil jeg anbefale i skriver til Merete (mk@holm.dk). Det er hende der tager sig af ansøgningerne.  Jeg beklager hvis på deres vegne hvis nogen ikke har fået et svar tidligere.

mvh.

Fasting
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. august 2002 - 10:24 #22
måske en ide at lukke ?
Avatar billede dadio Nybegynder
29. august 2002 - 15:25 #23
Hold da kæft hvor useriøst. Han har da bare kedet sig den sidste måned han skulle være der
Avatar billede jaweni Nybegynder
31. januar 2004 - 00:00 #24
Ja, det er der noget om. Bare kvaiifikationskravene til jobbet er jo datamatikerkrav eller højere og så til en minimumsløn. HA! Det er latterligt.
Avatar billede Chewie Novice
01. februar 2004 - 19:40 #25
jaweni >> Øhhh ... kig lige på datoen
Avatar billede karsberg Nybegynder
06. marts 2004 - 20:25 #26
hmm!
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 21:49 #27
er minimums lønnen ikke 89,50 ?