Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 19:34 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Mening

jeg vil gerne lige høre jeres mening det er et lille design jeg har siddet og lavet bar en præsentation af mig selv links på sidne kommer senere øhmm ellers ville jeg bare høre hva i sys om den http://www.geocities.com/mithon2002/hpcopy4.jpg

skriv venligst meget hurtigt
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2002 - 19:35 #1
This page is not available.
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.

For general questions see our main help area, or search for other member pages.

Den er grim :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2002 - 19:36 #2
*gg*
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2002 - 19:37 #3
nr jge skirver hutit blr der for manne stvefjel.
Ligesom i din URL :-)
Avatar billede izemate Nybegynder
20. juli 2002 - 19:39 #4
Siden virker ikke!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2002 - 19:40 #5
http://www.geocities.com/mithon2002/hpcopy.jpg

Den er anderledes - kan lide den :)
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 19:40 #6
jaja det er bar en skitse
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 19:41 #7
nej john stiggers hva sys du om selv designet på siden
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 19:41 #8
fuck stavefejlene dem kan jeg altid rette jeg vil bar lige høre jeres mening om designet
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2002 - 19:43 #9
Det er fint - ligner ikke alle de andre hjemmesider :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2002 - 19:49 #10
Jeg har aldrig rigtig forstået hvorfor så mange bruger fonte der er svære at læse. Det kan give et lidt eksotisk skær måske, men jeg synes du overdriver med den menu, de er bare irriterende.

Husk på at dine besøgene ikke har siddet i en halv time og stirret på den font den er helt ny for dem. Så de kaster et hutigt blik på siden, ser ingenting, og går et andet sted hen.

ellers passer farver og udlægning pænt sammen. Du kunne evt prøve at klemme den lidt i højden så det ikke kommer scroll ved 800*600, men det er en småting.

mvh JakobA
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 20:04 #11
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 20:08 #12
er der andre meninger
Avatar billede webcreator Nybegynder
20. juli 2002 - 20:09 #13
We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.

For general questions see our main help area, or search for other member pages.

Næ, kan jo ikke vises :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2002 - 20:09 #14
igen:  (til hpcopy4.jpg)
  gode farver og sammensætning. uheldigige fonte.

Her bruger du så også 4 eller 5 forskellige fonte, det bliver det endnu mere ulæseligt af for så skal man omstille sig hele tiden.
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 20:10 #15
dem hvor linket ikke virker der skal i overstrege linket og sætte det op i adresse så virker det
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 20:10 #16
nej jeg sys ikke det er uheldige fonte jeg sys egentlig der ser meget godt ud
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2002 - 20:11 #17
webcreator >> Det er geocities der nægter at vise billeder der requestes udefra. klik i adresselinien og tryk retur et par gange, så kommer billedet.
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juli 2002 - 20:15 #18
ziton >> det ser skam godt ud, det er jeg enig i.

Problemet er bare at som tilfældig besøgende gider jeg ikke at sidde og koncentrere mig for at læse hvad der står, og siden dine fonte jo faktisk danne læsbare ord tipper jeg at det er din mening at de besøgende skal læse dem.

mvh JakobA
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2002 - 20:18 #19
ziton> er dette den rette adresse? http://www.geocities.com/mithon2002/hpcopy.jpg
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 20:25 #20
nej der skal stå http://www.geocities.com/mithon2002/hpcopy4.jpg men du skal overstrege det og så kopiere det op i adresse
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 23:44 #21
er der andre meninger
Avatar billede foxwell Nybegynder
22. juli 2002 - 14:12 #22
ingen af linkene på denne side virker... har du flyttet den?

/foxwell
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juli 2002 - 14:48 #23
linkene skal taste eller kopieres ind i adresselinien for at virke.
Avatar billede foxwell Nybegynder
22. juli 2002 - 15:56 #24
ahh... det virkede...

kommentarer:

1) dine fonte er knapt så fede - find én god og brug den, ikke blande for meget.

2) besøgende med lave skærmopløsninger får problemer

3) tekst som grafik : skidt

4) engelske stave- og gramatikfejl : meget skidt

5) den tyrkisblå farve : super skidt

6) freelancedesigner? hvordan designer man en freelancer? prøv mellemrum...

7) brug af rights-managed billeder fra GettyImages.com : ulovligt
(men hey - gør vi ikke alle sammen det?! ;) )

undskyld den overvejende negative kritik - man bliver bare så træt af folk som sætter 2 billeder sammen med et filter og kalder sig designer...
(men hey hey - gør vi ikke alle sammen det?! ;) )

/foxwell
Avatar billede foxwell Nybegynder
22. juli 2002 - 16:06 #25
... på den anden side kan jeg godt huske hvor ringe mine "designs" var da jeg var 15 - det taget i betragtning er du sluppet OK fra det =)

/foxwell