Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg lave en Download side hvor jeg linker downloadserne fra d

kan jeg lave en download hjemmeside hvor jeg går ind på download.com og finder adressen til der hvor man downloader. MÅ MAN DET FOR EN ELLER ANDEN NAR ELLER HVA. ELLER SIGER EN ELLER ANDEN NAR AT DET MÅ MAN IKKE?????????????????????????????????????????????

hILSEN
T.S - hsotg
Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:38 #1
ER DER IGEN DER VED NOGET
Avatar billede hybel Nybegynder
03. august 2002 - 20:40 #2
Jeg tror ikke Download.com acceptere at du benytter DERES download links på din egen hjemmeside, så kunne de jo lige så godt lukke :-)
Avatar billede foldager Novice
03. august 2002 - 20:41 #3
Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:41 #4
JA HVAD MED DOWNLOAD.DK DER LINKER HAN FRA DEM SOM HAR SOFTWAREN
Avatar billede hybel Nybegynder
03. august 2002 - 20:41 #5
" NET Networks, Inc. copyright notice
All editorial content and graphics on this site are protected by U.S. copyright and international treaties and may not be copied without the express permission of CNET Networks, Inc., which reserves all rights. Re-use of any of CNET's editorial content and graphics online for any purpose is strictly prohibited. The materials from CNET's sites are available for informational and noncommercial uses offline only, provided the content and/or graphics are not modified in any way, all copyright and other notices on any copy are retained, and permission is granted by CNET.
Permission to use CNET content is granted on a case-by-case basis. CNET welcomes requests. Please visit our Reprints & Permissions page to submit a request.

DO NOT copy or adapt the HTML that CNET creates to generate pages. It also is covered by CNET's copyright."

- Hybel
Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:42 #6
foldager << HVAD SKAL JEG MED DET LINK
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2002 - 20:43 #7
få lige styr på din CAPS LOCK / SHIFT..

/theSurfer.
Avatar billede sms30 Nybegynder
03. august 2002 - 20:44 #8
NEJ
Avatar billede popsy Novice
03. august 2002 - 20:46 #9
Se lige at få lukket lidt gamle sp. Du har over 500 point ude.

I øvrigt skal du nok ikke regne med at få ret meget hjælp, så længe du råber ad folk!

popsy
Avatar billede neteffect Nybegynder
03. august 2002 - 20:47 #10
28 danske aviser har lige vundet en fogedsag på, at newsbooster.com ikke må linke direkte til deres artikler. Dommen er højst besynderlig. Men indtil sagen er blevet prøvet ved en højere instans, kan der ikke gives et klart svar på dit spørgsmål.

Egentlig vil jeg mene, at du godt kan linke. Men hvis deres jurister begynder at skrive trusselsbreve til dig, gør du nok alligevel klogt i at fjerne linksene igen.
Avatar billede neteffect Nybegynder
03. august 2002 - 20:53 #11
hybel<- Der må være forskel på at kopiere indhold og på den anden side at pege på det. CNET's formulering synes i høj grad at handle om forfatteres og billedkunstneres ophavsret, som jo er internationalt beskyttet (CNET beskytter primært sig selv mod at komme i klemme). Bortset fra det indeholder CNET's copyright notice jo en invitation til at man henvender sig ~ "de åbner døren"
Avatar billede sms30 Nybegynder
16. august 2002 - 21:49 #12
Hej Nej hvor er i dumme går hjemme til jeres mor. sige til din mor jeg er dum. og hun vil sige det ved jeg godt min dreng/pige. kan du ikke finde en anden familie min dreng/pige så er du sød.

Hilsen
Mig

Ps: få jer et liv!!!!!