Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
20. september 2002 - 11:45 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Hvilken bærbar!???

Jeg har endelig fået sparet op osv, så jeg er frisk på at købe en bærbar! Men der er så mange mærker og priser, så jeg vil meget gerne have nogle svar til noget der yderst kan anbefales.

- Det jeg skal bruge den til, er skolearbejde, 3D, og den skulle kunne klare multimedie osv..

Jeg tænker ikke på en billig bærbar, men en stabil kraftfuld bærbar, og prisen er ligegyldig!!! Den skal bare køre hurtigt og effektivt!

Please hjælp mig med hvilket mærke jeg skal gå efter! Og evt. vil jeg meget gerne have svar fra dem der selv har en bærbar der bare har været super god til noget der minder om mit forbrug!!

Håber at få en hel masse svar fra jer ;D

Mvh - TheSandman -
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
20. september 2002 - 11:49 #1
Jeg har selv en brugt en asus en del... Og de må sige at leve op til mine krav. De har rimeligt fint hardware, og til en rimelig pris.
Deres L3000C serie kan klart anbefales.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. september 2002 - 11:49 #2
IBM, Jeg har ikke andet end gode erfaringer. De er dyre, men det er alle pengene værd. Jeg har siddet som IBM supporter og 90% af de fejl vi hørte om var bruger fejl (win95 var ret nyt den gang)

Min kammerat har haft Compaq og DELL, DELL'en kasserede han fordi han syntes højtalerne var for ringe. Compaqen havde dårlig disk, dårlig musse funktion og dårlig blæser. På 3 år var den til rep. 7 gange.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. september 2002 - 11:50 #3
Er prisen underordnet, ville jeg ikke betænke mig. Jeg ville købe en IBM Thinkpad.

Jeg kan anbefale en R32 - feks. denne: http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464658106
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
20. september 2002 - 11:56 #4
Prøv at tage et kig på www.laptops.dk
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
20. september 2002 - 11:56 #5
hov
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. september 2002 - 11:56 #6
Find en IBM bærbar her..... Der er mange muligheder: http://www.pc.ibm.com/dk/thinkpad/
Avatar billede thrill Nybegynder
20. september 2002 - 21:40 #7
Køb en bærbar med en 15.1" skærm, det bliver du "glad for i længden", og som xenocypraz nævner, vil jeg også anbefale Asus som et godt bud på en mulig bærbar.

Kig f.eks. på Asus L3800-C :

www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1464728038
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. september 2002 - 21:44 #8
Jeg vil også helt klar anbefale en Asus, har selv en L8400-20. Men jeg vil anbefale en L1:

http://www.asus.com.tw/notebook/l1000b/specification.htm
http://www.asus.com.tw/notebook/l1000b/overview.htm
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. september 2002 - 19:45 #9
Hvis penge ikke er problemet syntes jeg du skal tage ud og røre ved en IBM, first impressions last.
Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
23. september 2002 - 12:28 #10
Dvs. At flertallet mener at det skal være Asus? Eller IBM? Dvs helst ikk Dell?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. september 2002 - 12:34 #11
Jeg har ikke meget pænt at sige om Asus... men det er jo muligt jeg bare har været uheldig :)