Avatar billede vela Nybegynder
20. september 2002 - 19:02 Der er 4 kommentarer

hvad skal jeg lælge ??

hejza jeg har et problem jeg kan ikke finde ud af hvad der er billigst. og hvordan man sætter det op.
jeg vil gerne have min egen dk side. der skal være php asp html. på den:
jeg vil vælge meller IIS og apacht! har ikke hørt om dem før. en ven sagde at det var det bedste.
hvad er bedst?
hvad er billigst?
hvor svært er det at sætte op?
Avatar billede vela Nybegynder
20. september 2002 - 19:05 #1
hvad skal jeg Vælge ??
ups
Avatar billede km-software Nybegynder
20. september 2002 - 19:15 #2
jeg vi tag Apache  det er gratis og her er en side så kan du læse hvordan du sætter det op http://www.webcafe.dk/artikler/apache/
Avatar billede fanoe Nybegynder
20. september 2002 - 23:32 #3
Det er vel et spørgsmål om religion.
Men som KM-Software skriver Apache er gratis, men IIS ligger jo (hvis det kun er 1 websted) som default i en Windows2000 pro/XP Pro installation, og hvis det drejer sig om flere websteder I en Server udgave af 2000 (dyrere.) Har ikke kigget på apache, men IIS er på Microsofts sædvanlige underlige måde egentlig forholdsvis meget nem at sætte op og få til at virke med både PHP og asp..

Anyway et spørgsmål om Temperament og religion. Personligt bruger jeg IIS.
Avatar billede burningice Nybegynder
22. september 2002 - 13:19 #4
ang. asp og apache er det heller ikke nogen god coctail :(