Avatar billede zhriver Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Keyboard

Okay har lige købt ny com, og skal have et nyt sprødt keyboard, men det skal kunne klare at man trykker man mage knapper nede sammentidig, ikke kun 3.
Hvad skal jeg have ???
Har USB 2, hvis det kan bruges.
Jeg vil gerne have links og videre
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:25 #1
lytter du?
Avatar billede anuseren Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:27 #2
et keyboard... med den specielle feature at du kan trykke maNge knapper med samtidigt...

har godt nok aldrig oplevet et keyboard som ikke har kunnet det?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:27 #3
Mit keyboard kan klare 7 knapper af gangen har jeg lige testet..
Hvad skal man bruge det til ? Jeg trykker for det meste på en tast af gangen *G*
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:28 #4
Avatar billede dr0zie Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:28 #5
mit keybord kan du trykke på alle taster men det kommer and på hvordan du selv installer det i windowsen!
Avatar billede zhriver Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:32 #6
Har i aldrig oplevet mens i har siddet og spillet specielt BF, hvor den ikke reagerer før du slipper nogen af den andre knapper??? Har da prøvet det på boomtown!!!! specielt når man flyver
Avatar billede dr0zie Nybegynder
04. oktober 2002 - 14:58 #7
jamen det sker ikke med det der keybord?!