Avatar billede jaque Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:29 Der er 4 kommentarer

mov fil

(Ved godt den ikke passer til kastegorien, men det var svært at finde en passende)

Jeg downloadede en film, som hed ttt.mov, (ringenes herre 2) så finder jeg ud af jeg ikke kan åbne det i nogen af mine programmer. Så er spørgsmålet: Er der nogen af jer, der kender et program som kan afspille de slags filer, eller hvordan man ændre den til en mpg fil, så den kan spilles i windows media player.

p.s den virker heller ikke i kazaa!
Avatar billede thephoenican Nybegynder
04. oktober 2002 - 11:49 #1
du skal bruge quicktime til at afspille den slags filer i
Avatar billede jaque Nybegynder
04. oktober 2002 - 19:04 #2
Kan man hente det på nettet?
Avatar billede jaque Nybegynder
04. oktober 2002 - 19:06 #3
sådan.... har fundet et sted at hente det... tak for det ;)
Avatar billede nwt Nybegynder
19. maj 2006 - 18:14 #4
Det er altså ulovligt at hente film på nettet. Med mindre det selvfølgelig var en trailer . . .