Avatar billede stof Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:46 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

tilmeld hjemmeside til søgemaskiner.

Jeg vil have min side kendt... Kom med alle de søgemaskiner I kan kommme i tanke om...

Jeg har tilmeldt ved følgende:
jubii.dk
quix.dk
nope.dk
chart.dk
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:50 #1
yahoo.dk
1klik.dk
popper.dk
Avatar billede code0.dk Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:50 #2
peak.dk
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:50 #3
Edderkoppen.dk
12. oktober 2002 - 11:52 #4
Din side bliver nødvendigvis ikke kendt fordi den er tilmeldt i så mange søgemaskiner som muligt.

Det er bedere at være godt placeret.
Det bliver du ved at sider der er "respekteret" af søgemaskinerne linker til dig.

Og så kunne du måske være interserret i :
http://www.ildstorm.dk/partner.php :)

/Casper
Avatar billede nak-m Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:54 #5
Avatar billede bongobride Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:54 #6
øhm, hvad er der er så fedt ved ildstorm?
Avatar billede neteffect Nybegynder
12. oktober 2002 - 11:56 #7
Se denne artikel:
Vejen til toppen på søgemaskinerne, http://www.neteffect.dk/nl.asp?show=articles&article=303
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2002 - 11:56 #8
12. oktober 2002 - 11:57 #9
bongobride det ved jeg ikke?
Hvis hans side handlede om Webudvikling (som jeg jo ikke ved) kunne han jo have interesse i at tilmelde sig der.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:07 #10
Hvad hjælper registrering i søgemaskiner, hvis du ikke laver løbende optimering af dit website?

/per
Avatar billede neteffect Nybegynder
12. oktober 2002 - 13:05 #11
Der er en anden artikel, som følger op på artiklen nævnt ovenfor i min første kommentar. Opfølgeren hedder "Mere nyt her fra toppen af Google",
http://www.neteffect.dk/nl.asp?show=articles&article=320

Begge artikler bygger på konkrete erfaringer.

Foreløbig har 6 klikket sig ind på den første artikel. - Er man interesseret i at få mange besøg via søgemaskiner, hører det med at man har en god besøgsstatistik, så man kan måle resultaterne.

At folk klikker sig ind på fx en artikel er imidlertid ingen garanti for, at de rent faktisk læser artiklen. I dette tilfælde afslører besøgsstatistikken, at foreløbig har ingen fulgt det link til opfølgningsartiklen, som står sidst i den første artikel.
Det kan der være to forklaringer på: Enten er den første artikel ikke god nok (for lang; for kedelig; nåh, ham igen, den har jeg set; øv, der står jeg selv skal yde en indsats), eller også er de besøgende ikke interesserede nok i emnet.

hoejrup> "Løbende optimering", Hvad mener du med det?

- Christian
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:24 #12
neteffect> Du skal hele tiden ændre dine keywords, og tekst på siden. Så du kan opnå en bedre placering i søgemaskinerne. Hvis du har massere af trafik på dit website, så er det nemt at ligge forrest på Google. Men det er ikke ensbetydende med at du ligger forrest på Altavista. :-)

Hvad hjælper det at du ligger forrest i en søgemaskine, hvis dit website signalere manglende grafiske evner. Det visuelle vægter nemlig meget højere end det rent tekniske. Selvom det tekniske skal være på plads, for at siden skal se præsentabel ud.

Hvis du vil have stor succes med webdesign, så skulle du måske samarbejde med en grafiker og multimedia mand. Teknik og metoder gør det ikke alene.

/per
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. oktober 2002 - 22:43 #13
det er spild af tid at tilmelde til rub og stup, du vil opdage at du kun for trzfik fra 5 -t stykker. Koncentrer dig om google, alltheweb, msn, yahoo, jubii og aol.
Alle de andre giver max tre hits om året