19. oktober 2002 - 23:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ildstrom [skråstreg] casper

Hejsa

Hvad syntes i om http://www.ildstorm.dk/Casper

?

/Casper
Avatar billede nameless Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:36 #1
´FÅ! hjælp af en HP designer *ss* ;D
Hmm Slet den ;D
19. oktober 2002 - 23:38 #2
nameless så hjælp mig!
Avatar billede lequet Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:42 #3
Simpelt, men nydeligt.

Der er dog en lidt underlig fejl hos mig (Mozilla 1.0 / Linux) når siden bliver for "lang", hvor dine banners er placeret oven på selve indholdet og den hvide ramme (med indholdet) pludselig bliver smallere. Svært at forklare, men det ser lidt underligt ud.

Ellers meget pænt.
Avatar billede lequet Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:43 #4
Og forsiden er måske lidt tom, lidt fyld kunne godt hjælpe :)
19. oktober 2002 - 23:46 #5
lequet den fejl med mozilla vidste jeg godt, problemmet er at IE opfatter height: 100%; på en måde og mozilla på en anden måde.

Ja det har du nok ret i med med forsiden.
Avatar billede lequet Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:56 #6
OK :) Somregel betyder det ikke noget med lidt forskelle i div. browsere, men det kan være lidt irriterende med et banner der dækker teksten, hvis man gerne vil læse hvad der står :)

Men ellers kan jeg ikke finde noget at "beklage" mig over. Nydeligt arbejde
20. oktober 2002 - 00:07 #7
Tak
Avatar billede jelzin101 Praktikant
20. oktober 2002 - 11:31 #8
nameless>> såfremt du intet konstruktivt har at sige vil jeg meget anbefale dig at holde dig fra at kommentere i spørgsmål, du kan betragte dette som en advarsel.

jelzin101/coadmin
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 13:06 #9
Rimelig pæm, men der er jo ikke helt så meget på siden. Jeg tror ikke at der er nogen, der vil sige at den er direkte grim, men du skulle ta', at have lidt mere på forsiden. F.eks. nyheder m.m.

MVH
Anders
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. oktober 2002 - 14:59 #10
Hej Casper
Vil da også gerne komme med en kommentar selvom du sikkert ved hvad jeg vil skrive ;)
Jeg er ikke vilde med den. Af den ganske lille årsag at den er for enkel, er du blevet færdig med JN bogen ;) tror du har fået lidt inspiration fra ham.
Jeg syntes det er gået lidt tilbage for dig du har jo vist engang man sagtens kan lave en fed siden uden brug af grafik  www.ildstorm.dk  men da jeg ved du godt ved hvordan man bruger photoshop, syntes jeg det er synd du ikke udnytter det, for grafik kan du jo godt lave, så lav det dog :)
Har ingen ider til nogle ændringer da jeg syntes du skal ændre det hele desværre.
Men ser man siden med brugervenlig briller  er den meget god. Fin navigation.
Men kom væk fra det JN noget og lave sider som du gjorde førhen ;)
Avatar billede nameless Nybegynder
22. oktober 2002 - 22:32 #11
du kan komme farver på lave/an skaffe dig nogle logoer det hjælper meget.
27. oktober 2002 - 20:14 #12
Jeg takker!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
03. november 2002 - 16:30 #13
Takker for points!
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
29. november 2002 - 23:02 #14
Siden er faktisk ret go!! Du har da også fået noget mere på forsiden :-)..

/SNuseren