Avatar billede Bakken Juniormester
01. november 2002 - 13:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

programmer

er der nogle der har prøvet at xp. ikke vil lukke op til programmer når jeg står på start. når jeg sætter musen på programmer så meddeler den at explorer har fundet fejl og lukker. i logbogen står der application. error
explorer.exe version 6.0 fejlagtig modul gdi.32 dll. jeg håber at i kan hjælpe mig så jeg ikke skal formaterer om igen
på forhånd tak
  Bjarne
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2002 - 14:17 #1
hvad har du gjort, siden fejlen er opstået ? Installeret nyt software / hardware ?
Har du opdateret alle dine drivere, samt lavet en windowsupdate
Avatar billede Bakken Juniormester
02. november 2002 - 08:51 #2
ja det har jeg prøvet jeg kan godt se programmerne på c drevet men ikke når jeg vil se den ved at trykke på start kan man reparer med xp.
Avatar billede fido82 Nybegynder
02. november 2002 - 13:04 #3
du kan bare oprette en genvej i menuen start til dit program
Avatar billede Bakken Juniormester
02. november 2002 - 18:38 #4
jeg takker for svaret men jeg har prøvet om xp kunne rette fejlen så jeg prøvet at ligge den ind igen så den rette det op.
Avatar billede Bakken Juniormester
28. februar 2010 - 11:57 #5
lukket