Avatar billede peellefsen Nybegynder
04. november 2002 - 13:09 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

nyt design på Amplified Art

så har jeg opdateret min personlige side til version 4.

http://amplified-art.com/

kritik og kommentarer velkomne!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. november 2002 - 13:12 #1
Damn den er FED!!!! jeg har intet dårligt at sige - men hvis jeg SKULLE, så ville jeg sige at baggrunden næsten er for 'pæn' i forhold til resten.

Men den er fanme gennemført sej!
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2002 - 13:14 #2
Rigtig lækker grafik, men har lige et par punkter der kunne forbedres:

- scroll-baren passer ikke rigtig ind i designet. Tag evt. et kig på http://www20.brinkster.com/viewsrc/ og vis den i de browsere der understøtter den. Lad andre se den scrollbar der er standard.

- Den sorte border på selv designet er for tyk.

- skrifttypen (selve teksten) er for kedelig og stor

- Din gæstebog er lidt kedelig, gør noget mere ud af knapper og indtastningsfelter.
- overskrifterne på news og about bør være den samme som oppe i menuen.

:)
Avatar billede peellefsen Nybegynder
04. november 2002 - 13:26 #3
takker :)

mht scrollbaren, så er jeg ikke så vild med javascript scrollere, derfor beholdt eg den lidt simple farvede slags.

borderen synes jeg skal have den tykkelse dan har, smag og behag :)

Jeg ville gerne have en mindre skrifttype, men desværre har alle ikke så forfærdelig gode øjne. Plus at mange af mine besøgende kører med meget høj skærmopløsning.

Gæstebogen, tja, jeg er ikke den store kode haj, så jeg aner ikke hvordan jag laver om på den, mere and jeg allerede har.

Overskirfterme: Jo det kan da være rigtigt nok, men jeg synes nu ikke at det gør så meget at det står som det står.
Avatar billede staz Nybegynder
04. november 2002 - 13:50 #4
Den er rigtigt nice... dog tror jeg du kunne forbedre loadtiden. Den er pænt stor synes jeg. Men lækker grafik. Hvor læser du henne?
Avatar billede peellefsen Nybegynder
04. november 2002 - 16:46 #5
ja det har du ret i staz, jeg mangler nemlig at optimere grafikken :o)

Jeg læser faktiskt ikke, jeg arbejdede på et reklamebureau på Færøerne, og de ville så gerne hjælpe mig til med at komme ind på designskole, så de sendte mig ned til Århus på et kursus :)
Avatar billede staz Nybegynder
05. november 2002 - 09:04 #6
ok... synes bare lige jeg læste at du studerede. Sikker bare mig :o) Har du slet ikke læst noget så???
Avatar billede peellefsen Nybegynder
05. november 2002 - 09:25 #7
ja det står "student" på about siden, men det kan man vel også godt kalde mig :o)

Ork jo, jeg har læst masser, bl.a 6 måneder på Handelshøjskolen, 6 måneder på datamatiker studiet, og ca 10 uger på kreativ linie på teknisk skole, men det gad jeg sgu ikke ;)
Nu vil jeg prøve at komme ind på Grafisk Højskole, eller måske en af designskolene, ellers tager jeg tilbage til Færøerne for at arbejde mere med reklame :)
Avatar billede staz Nybegynder
05. november 2002 - 09:33 #8
Sidder selv som det kreative hovede hos et lille webbureau i Aalborg... dog stadig som elev, mediegrafiker elev :o)