Avatar billede triple-x Nybegynder
13. november 2002 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

opdeling af plads

Jeg er ved at starte webhosting op.
Det hele er så småt faldet på plads men vi er kommet på en spørgsmål

hvordan deler man sin server op så kunde1 for 20 mb og kunde2 for 100 osv.

jeg ved hvordan det gøres med mySQL'en og mail'en det eneste vi mangler er det med plads.

jeg ved det kan gøres med et ftp program men hvordan og er det den bedste løsning ???
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
13. november 2002 - 20:54 #1
hvilket OS?
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. november 2002 - 20:54 #2
FreeBSD
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. november 2002 - 08:50 #3
Som jeg lige har lært kan det tilsyneladende gøres via FTP, jeg ved dog ikke endnu hvordan. jeg ville gøre det på server niveau med quoata management
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. november 2002 - 13:18 #4
http://www.pureftpd.org/ plus deres hjælpe fora, så har du løsningen iaften :)
Avatar billede Aliriza Nybegynder
05. december 2002 - 13:19 #5
www.onsim.com er ret gode, de tilbyder reseller pakke med mulighed for at hoste din egen og andres domæner, de giver dig dit eget DNS navn så du bliver dit eget hosting selskab, du kunne eventuelt prøve dem.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester