opdeling af plads
Jeg er ved at starte webhosting op.Det hele er så småt faldet på plads men vi er kommet på en spørgsmål
hvordan deler man sin server op så kunde1 for 20 mb og kunde2 for 100 osv.
jeg ved hvordan det gøres med mySQL'en og mail'en det eneste vi mangler er det med plads.
jeg ved det kan gøres med et ftp program men hvordan og er det den bedste løsning ???
