Avatar billede tsmy2k Nybegynder
18. november 2002 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

en hurtig oversættelse, dan til eng

kan en eller anden lynhurtigt oversætte dette stykke til engelsk for mig

"nutidens børn og unge er storforbrugere af penge. de bruger mange penge på fonøjelser, tøj, Cdere og fast food. for at kunne finansiere deres forbrug må de arbejde hårdt efter skoletid, da forældrene ofte ikke vil give dem tilstrækkelige lommepenge. det går sommetider ud over deres hjemmearbejde, måske falder de i søvn i timerne i skolen, og det kan være svært at få tid til at være sammen med kammeraterne. der er dog også fordele. de lærer at administrere deres penge, lærer at passe et arbejde, lærer at komme til tiden, og de får erhverserfaring, som de kan bruge i deres fremtidige karriere"

det ville være rigtig cool hvis en eller anden lynhurtigt kunne oversætte det
Avatar billede scribe Novice
18. november 2002 - 10:06 #1
Children and youth of today are heavy money spenders. They spend a lot of money on entertainment, clothes, shoes, DC's and fast food. To be able to finance their extravagances they have to work hard after school hours, since their parents will often not give them sufficient allowances. This often takes a toll of their homework, maybe they fall asleep at school and it may be difficult to find time to spend with peers. There are though advantages too: They learn how to administer their money, how to take care of a job and how to meet in due time and they acquire a business experience, which may benefit them in their future careers.
Avatar billede scribe Novice
18. november 2002 - 10:07 #2
Hvad skal oversættelsen bruges til - er det for at skulke fra en skole-opgave?
Avatar billede tsmy2k Nybegynder
18. november 2002 - 10:12 #3
det er den del af en engelsk stil jeg skal skrive til i dag... så mange tak for den