Avatar billede rch Nybegynder
18. november 2002 - 10:37 Der er 5 kommentarer

PC bank

Når jeg anvender 2 forskellige banker på ISDN opkobling, skal den ene sættes op som PP i modem, mens den anden skal være v120.
Er der en lettere løsning end at gå ind på modemmet og ændre dette hver gang, da det tager lang tid at ændre ?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2002 - 10:39 #1
Kan du ikke oprette 2 forskellige opkaldsprofiler? Sådan at du benytter hver sin opkobling til hver bank?
Avatar billede peet-49 Novice
18. november 2002 - 10:51 #2
Du skal ændre opkaldsegenskaber ved hver opkald.
Avatar billede rch Nybegynder
18. november 2002 - 10:52 #3
Hvordan kalder jeg disse profiler ved programstart, som allerede er oprettet i modemmets software ?
Avatar billede peet-49 Novice
18. november 2002 - 11:05 #4
Du skal kun ændre egenskaber for modem i home banking
Avatar billede metzsch Nybegynder
19. november 2002 - 13:58 #5
Du skal installere den samme driver til dit modem 2 gange! En til PPP og en til V.120.
I opkaldsforbindelsen til banken den respektive driver der passer til protokollen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester