Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
26. november 2002 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mine tekstlinks 'flyder' rundt ?

Hejsa ...

Jeg er ved at lave en hp til min kæreste, og har tidligere haft mine links som hotspot områder på en bitmap.

Nu er jeg gået over til at lave reelle tekstlinks i egne layers, men får det problem at mine links 'flyder' rundt og ikke følger grafikken når man ændrer størrelsen på browser vinduet !!! (prøv det...prøv det ;-)

har et før og efter 'billede', og ville gerne have mine tekstlink til at stå som på førbilledet.....

før: http://www.geocities.com/michaeljeilsoe/uk-home.htm
Efter: http://www.geocities.com/michaeljeilsoe/uk-home1.htm
Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
28. november 2002 - 18:46 #1
*Bump*

;-)
Avatar billede triax Nybegynder
06. december 2002 - 09:45 #2
Har du selv skrevet det i noteblok eller ligende ?
Eller har du lavet det i et program ??
Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
06. december 2002 - 12:35 #3
nej jeg har ikke skrevet det selv !
Har brugt Dreamveawer, og lavet teksten i layers..
Avatar billede triax Nybegynder
06. december 2002 - 18:13 #4
Det før skulle ikke havet været svaret, men nærmere en kommentar... men whatever :)

Jeg ville nok forslå at bygge din side op i table's, ved ikke om det er bedre, men det funger ihvertfald. Jeg har lavet et forslag du kan bruge hvis du har lyst -> http://triax.starthotel.dk/a-pro/
Det er kun den første side jeg har lavet
Avatar billede michael_jeilsoe Nybegynder
06. december 2002 - 22:47 #5
Hopla......det var jo lige netop det jeg stod og skulle bruge.
Sikke en service, færdiglavet og lige til at bruge - mange tak !

for min skyld kan den vist sagtens bygges op i table's, var lidt af
et tilfælde at jeg brugte layers....har ikke lavet så meget af det
her før.

80 point's til dig ;-)