Avatar billede flysikkerhed Nybegynder
29. november 2002 - 15:30 Der er 1 kommentar

Banner.

Hej jeg skal bruge et banner ligesom dette ( gå ind under i luften på siden) http://www.flysikkerhed.webbyen.dk/ men i venstre side skal der være et fly og så skal der stå Flysikkerhed. I højre side skal der være nogle bygninger, ved ikke hvilke, gerne en lufthavn. er der nogen der kan hjælpe...
Avatar billede mal_t Nybegynder
10. januar 2003 - 16:33 #1
Godt at du ved hvad du vil ha, men det er lidt for mange krav til at jeg gider rodde med det... Sorry...