Avatar billede green1 Nybegynder
08. december 2002 - 16:32 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Messenger ?

Hej !
jeg har lavet en genvej til messenger på mit skrivebord og starter programmet på denne måde og det er ok !
...det som er mit problem, er at messenger oxo starter op sammen med outlook ekspress og det er jeg træt af !!!!
jeg vil gerne kunne tjekke post UDEN at messenger oxo starter op !!
hvordan gør jeg det ??

Mvh
GREEN
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2002 - 16:37 #1
til at starte med ville det være en ide at snakke/skrive normalt! fuck jeg hader sådan noget der man!
Avatar billede danielks Nybegynder
08. december 2002 - 16:37 #2
Hvad har du gjort siden den starter sammen med MSOutlook, det lyder lidt sært...
Avatar billede doeleman Nybegynder
08. december 2002 - 16:38 #3
Vælg Indstillinger i Outlook Express. Under fanen "Generelt" fjernes flueben ved "Log automatisk på Windows Messenger".
Avatar billede danielks Nybegynder
08. december 2002 - 16:39 #4
saxe> Skrive normalt... hvad snakker du om ???
Avatar billede katborg Praktikant
08. december 2002 - 16:41 #5
messenger oxo starter

messenger også starter
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. december 2002 - 16:41 #6
I menuen programer er der en knap der hedder Messenger klik på den,og instillinger der nogle muligheder der.
Avatar billede green1 Nybegynder
08. december 2002 - 16:45 #7
doeleman -> det har jeg gjort, messenger starter alligevel op !?

danielks -> ikke outlook, men outlook ekspress - 2 forskellige prog.

saxe -> du er da vist oxo en værre bandit !  ;o)
Avatar billede doeleman Nybegynder
08. december 2002 - 16:49 #8
Prøv så:
Messenger - Indstillinger - Generelt - Fjern flueben ved "Tillad automatisk logon, når du har forbindelse til Internettet".
Avatar billede green1 Nybegynder
08. december 2002 - 16:49 #9
yamaha -> programmet ligger i mappen "programmer"
...men jeg synes ikke at jeg kan se det under "start" -> "programmer" ?
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. december 2002 - 16:50 #10
Du kan da bestemme om mess. skal starte op sammen med windows,det er noget med et flueben der skal hakkes af.
Avatar billede green1 Nybegynder
08. december 2002 - 16:55 #11
du tænker på under msconfig ?
det har jeg gjort hjalp ikke !!

doeleman -> min messenger har ikke et faneblad som hedder generelt !!
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. december 2002 - 16:55 #12
På min pc har jeg XP pro der ligger knappen i start-prog.
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. december 2002 - 16:58 #13
Har ikke tid mere idag håber du får løst dit prob.
Avatar billede green1 Nybegynder
08. december 2002 - 17:04 #14
ok, thx !
desuden, hvis jeg prøver at lukke messenger når outlook ekspress er åbent, så skriver windows :
Der er andre programmer, der i øjeblikket bruger funktioner, der udbydes af windows messenger. du skal lukke disse programmer, inden du kan afslutte windows messenger.programmerne er f.eks. Outlook, outlook ekspress, msn explorer og internet explorer.
OK

Jeg synes sgu det er mere besværligt end nødvendigt er !!!
Avatar billede venturer Nybegynder
09. december 2002 - 10:46 #15
Har du installeret Office? Så kan det jo være at Outlook er røget med ind selv om du stadig benytter Express.

I Outlook hedder indstillingen: Funktioner -> Indstillinger -> Andet -> "Aktiver onlinemeddelelser i Microsoft Outlook" (fjern flueben).
Avatar billede green1 Nybegynder
09. december 2002 - 11:54 #16
Jeg har installeret office, med installerede IKKE outlook, såå !
:o(
Avatar billede venturer Nybegynder
09. december 2002 - 15:12 #17
Prøv evt. at om en ligende indstilling findes i Outlook Express.
Avatar billede green1 Nybegynder
09. december 2002 - 23:14 #18
det er der, men den er oxo fin !
:(
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. december 2002 - 00:47 #19
Se doelemans svar så har du løst problemet. Tror at du har overset det.
Avatar billede green1 Nybegynder
11. december 2002 - 22:33 #20
DET HJÆLPER DESVÆRRE IKKE !!!!
...men nu lukker jo spm.

tak for hjælpen !
GREEN