Avatar billede frontvision Nybegynder
17. december 2002 - 12:40 Der er 8 kommentarer

Søger program.....!

Hej

Er der nogle af jer der kender et program, hvor man kan kreere en brochuer, plaketer, postkort.
Det er ok med programmer som kan en af de tre ting...

JEG HAR PUPLISHER!!!

/Jacob
Avatar billede rullemarie Praktikant
17. december 2002 - 12:43 #1
Der findes et program der hedder ragtime solo, det findes i en betalings- og gratis udgave. Jeg leder efter det rigtige link

/Rullemarie
Avatar billede arnvig Nybegynder
17. december 2002 - 12:44 #2
MS Word
Mikrografix Draw
Star Office
Avatar billede rullemarie Praktikant
17. december 2002 - 12:45 #3
Du kan finde det på www.download.com, søg på ragtime solo, og der er et link.'

/Rullemarie
Avatar billede sthen Nybegynder
17. december 2002 - 12:47 #4
Det kan du jo i alle grafikprogrammer, som jo varierer meget prismæssigt.

Det billigste er jo nok PantShopPro, som kan downloades i en 30dages trialversion her:
http://www.jasc.com/download_4.asp?prod=001

Derudover kan du jo anvende alt fra CorelDraw over Illustrator til Photoshop. Mulighederne er mange.
Avatar billede vind Nybegynder
17. december 2002 - 19:19 #5
knap så god overskrift...!
Gør den mere beskrivende - for alle de andres skyld...
Kan godt se at det kan være lidt svært at finde en god overskrift, men kan også være enormt irriterende for andre brugere, og du vil få meget hurtigere/bedre hjælp, hvis din overskrift "viser vejen".

/Vind.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
18. december 2002 - 02:10 #6
Adobe PageMaker (som dog er Mega dyrt)
Avatar billede klojs Nybegynder
18. december 2002 - 04:39 #7
Jeg har Corel PrintHouse og det kan lave alle dem du har søgt. Jeg købte programmet for mange år siden, men har da set det hos bl.a Merlin til nogle få hundrede kroner. Jeg bruger det meget til at lave kort med til f.eks. fødselsdage, invitationer og jul.
Avatar billede arnvig Nybegynder
01. januar 2003 - 20:43 #8
Nå. frontvision, skulle du ikke se at få lukket spørgsmålet ?