Avatar billede cozey Nybegynder
02. januar 2003 - 01:34 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering ønskes...

Hejsa.

Hvad synes i om det design, som jeg har lavet til min band-side?

Siden kan ses her:
http://www.musikviden.dk/pool/rhino.php

-På forhånd tak.

/Cozey
Avatar billede hono Nybegynder
02. januar 2003 - 01:38 #1
Hvad er det for et band? Hvilken slags musik spiller det?
Avatar billede cozey Nybegynder
02. januar 2003 - 01:39 #2
En bred vifte af genre...
Avatar billede hono Nybegynder
02. januar 2003 - 01:47 #3
Designet i sig selv, synes jeg er rigtig fedt! Men jeg må indrømme at et musikband er bestemt ikke det første jeg kommer til at tænke på når jeg ser det design. Synes mere det passer til et personligt site eller en hundekennel :D (pga. de "poter").

Synes det er lidt svært at vurdere når der ikke er noget indhold. Min "frygt" er nemlig at indhold og design ikke kommer til at passe sammen. Men som sagt synes jeg at designet er rigtig godt lavet!

Hono
Avatar billede hmm10 Nybegynder
02. januar 2003 - 01:48 #4
Lidt kedeligt efter min mening. Jeg kan godt lide at lege med farver ;)
Den virker rolig at se på. Meget lyst. Jeg har set denne genre meget...
Den er meget firkantet at se på. Laver du 'shadow' med vilje, så den ikke virker firkantet? Jeg synes at det er syndt, hvis det er derfor. Lav hellere lidt runde former i stedet for.. (efter min mening)

Der er ikke meget at anmelde, da der intet indhold er.. det er jo også vigtigt at indholdet og budskabet kommer rigtigt ud. Og samtidigt, at den rammer den rigtige målgruppe..

Ps. Hvad er det der ligger i beggrunden?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
02. januar 2003 - 01:50 #5
Jeg frygter det samme som hono. Det er det jeg mener idet jeg skriver...
hmm... beggrunden? - bAggrunden?
02. januar 2003 - 04:29 #6
der er for mange lyse farver i dit design..og måske skulle i have et logo eller billede af jer på startsiden..og så drop den hvide baggrund...
Avatar billede cozey Nybegynder
02. januar 2003 - 13:06 #7
Designet passer fint til det indhold der vil komme ud, da vi forsøger os med et lidt friskt image...

Baggrunden er bare noget hurtigt grafik jeg lavede...(med noget Bewel og emboss)...

Drop den hvid baggrund? ... ej... det vil da blive møggrimt med f.eks. en blå eller grå baggrund...
Avatar billede diskodexter Nybegynder
02. januar 2003 - 13:53 #8
Hey med dig?

Jeg klikker mig ind på siden og umiddelbart får jeg et meget godt indtryk af den. Den er nem og overskuelig og der er ikke de store ting der gør siden forvirrende.

Men der er altid noget at kommentere.

1) Først og fremmest få noget indhold på siden. Hvis ikke du har lavet noget, så bare find på noget hurtigt. Det jeg mener er, at det er nemmere at få overblik og danne sig et indtryk af siden når man kan se tekst og design sammen. Det kan nemlig til tider skabe problemer, så derfor afhænger det ene af det andet når man skal lave en ordenlig vurdering. Så prøv at gøre som Hono siger. Få lidt indhold på, så prøver vi igen.

2) Som jeg sagde i starten er det en side som er nem og overskuelig at navigere rundt på. Ser umiddelbart sådan ud i hvert fald. Men hmm10 siger, så mangler jeg også lidt farver. Måske en lidt skarpere blå eller sådan noget.

3) Baggrunden.... Hvid er alt for kedeligt. I det mindste kan man lave et eller andet mønster eller sådan noget. Ikke så bg'en fanger fuldstændigt og skilder sig ud fra det øvrige. Et let mønster med lidt nuancer ville virke tror jeg. Om ikke andet så hvert fald en anden farve. Hvid er bare generalt for kedeligt.

Der er lidt at arbejde med.

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. januar 2003 - 14:15 #9
(1) Med et 56k tager det over 1 min at loade
(2) Hvorfor laver du designet som et billede og ikke som html?
(3) Men ellers et meget flot og stilrent design, med nogle gode lyse farver
Avatar billede cozey Nybegynder
02. januar 2003 - 17:57 #10
jakobclausen>>>
(1) = ja... det er netop fordi det er et billede...
(2) = Billedet bliver jo slicet (Klippet ud), og derefter til HTML.