Avatar billede codpiece Nybegynder
07. januar 2003 - 18:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

RealOne siger My Library Corruption Detected

Jeg har hentet og installeret den nyeste version af RealOne Player for at kunne få lidt glæde af DR's nye interaktive radiosider.

Eneste problem er at når jeg starter RealOne får jeg følgende besked: My Library Corruption Detected, RealOne Player has detected corruption in the My Library Database and must restart now in order to restore the database. [OK]

Klikker på OK, RealOne lukker og starter igen, samme resultat. gentages i det uendelige indtil jeg giver den en trefingershilsen.

Jeg kører med Windows 98SE, RealOne er version 6.0.11.853

// codpiece
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. januar 2003 - 19:28 #1
fjern den skod realone player, og prøv en ældre version:
http://www.oldversion.com/program.php?n=real
Avatar billede bentn Nybegynder
07. januar 2003 - 19:32 #2
kan kun være enige med, Metal Hansen.
Avatar billede codpiece Nybegynder
08. januar 2003 - 01:18 #3
Så må vi håbe at Danmarks Radio også er enige - jeg prøver i morgen

// codpiece
Avatar billede codpiece Nybegynder
08. januar 2003 - 14:29 #4
Nu har jeg hentet den ældste version af RealOne, men den giver samme fejl, så jeg går tilbage til RealPlayer 8.

Men den kan selvfølgelig ikke finde ud af at spille indslag fra P1's nye side - http://www.dr.dk/p1selvvalg/

Points til metal hansen for en god link, mishagsytringer til DR for at låse sig fast på en alt for snæver grænseflade. Faktisk er dette et klassisk eksempel på religionskrigen mellem M$ og alle de andre, bare med omvendte fortegn: http://www.dr.dk/p1selvvalg/ kan kun åbnes af IE, men lyden kan kun afspilles af RealOne :ø(

// codpiece
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. januar 2003 - 23:41 #5
Ja jeg er helt enig med dig.
Men godt du kan bruge linket, der er også meget godt!
tak for point.