Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skift af email på eksperten

Følgende felter er ikke korrekte :
E-Mail adressen er i brug ved anden konto eller syntaksen er forkert.

lige nu har jeg en konto ved hotmail men vil skifte til jubii men den kommer med do fejl

hvad skyldes denne fejl det er inde under de personlige oplysninger hvor man kan ændre mail
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. januar 2003 - 21:22 #1
at den mail du prøver at ændre til allerede er registreret som en email ved en bruger på eksperten.dk
Avatar billede ullum Praktikant
07. januar 2003 - 21:24 #2
en e-mail adr er vel unik. det kan jo så være en tidligere adr. der ikke længere bliver brugt, men ikke er slettet på e.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:29 #3
jeg har været oprettet før men kunne ikke komme ind pga ,det lige det der med og huske kodeord ,men det er over et år siden .

kan man få en admin til og frigive min mail adresse fra xperten
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:30 #4
min mail adresse dengang var :
claus.meyer@jubiipost.dk
Avatar billede ullum Praktikant
07. januar 2003 - 21:31 #5
spørg dem under opret spm>eksperten
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. januar 2003 - 22:12 #6
Jeg tror du må skrive til info@eksperten.dk - det er ikke noget vi coadmins kan gøre.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 22:18 #7
ok det vil jeg gøre
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
07. januar 2003 - 22:28 #8
har lige mailet til eksperten og spurgt