Avatar billede z_orgi Nybegynder
12. januar 2003 - 21:11 Der er 5 kommentarer

Feedback på mit site

Hej eksperter!!

Kan jeg få lidt feedback på mit nye site...

Http://www.friserverplads.dk/beils/index2.htm

Hvis nogen skulle have lyst til at rette noget kan de selv komme med forslag så jeg kan se hvad de mener.

//Z_oRgi
Avatar billede askeb Nybegynder
12. januar 2003 - 21:21 #1
1) I min browser ser topbanneret lidt kornet ud hvilket er synd da det er et pænt banner...
2) Menuen skal ikke være den farve blå - det er synd...
3) Når man kommer ind linksene er de listet dumt og det bliver besværligt at komme i gennem 47 links.
4) Og så dit reklame banner bør du have et andet sted...
5) 7@13
Avatar billede z_orgi Nybegynder
12. januar 2003 - 21:36 #2
1) Ska´ jeg lave banneret mindre eller hva´?
2) Hvilken farve skal det så være?
3) Hvordan skal det så listes?
4) Det bliver ikke ændret
5) Lidt hård karakter, men OK
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. januar 2003 - 21:44 #3
(1) Banneret er meget grafiksløret, og synes kun du skal vælge den øverste del af banneret, så du egentlig fjerner den grå kasse med pilen

(2) Siden er meget bred, uden at der overhovedet er nogen grund til det. Tryk det hele lidt sammen, og lav din tekst-linier kortere. Heller ingen grund til at den er så høj.

(3) Nem at navigere rundt på

(4) Brug nogle billeder/håndtegninger til at live siden lidt op med, den virker lidt kedelig.

Kører man rundt i alperne, så bliver man overrasket over udsigten hver eneste gang man kommer rundt om et hjørne, selvom det er de samme alper man bevæger sig rundt i. På din side er det det samme hele tiden, der mangler lidt den variation, som gør en begejstret

(5) 7@13
Avatar billede askeb Nybegynder
13. januar 2003 - 22:52 #4
hvad slags fil er topbanneret? .jpg .gif .png?
Avatar billede cozey Nybegynder
15. januar 2003 - 05:15 #5
CoAdmins>>>
Hvad med at lukke her? ... I har jo slettet brugeren ......  skulle der ikke snart laves et system, så den selv lukker alle topics fra en slettet bruger? ... Bare en idé ;o)