Avatar billede steppeulven Nybegynder
19. januar 2003 - 00:45 Der er 4 kommentarer

Problem med at hoste spil

Hey.
Mit problem: Jeg kan ikke være host i custom games i Warcraft 3 pga jeg ikke har fast IP.

min konfiguraion: Oncable 256/64, switch med indbygget dhcp.

ideer: Dynamisk IP, men kan jeg sætte det op direkte på min compu (og hvordan gør jeg det) eller ska jeg lave noget med switchen?
Avatar billede niceday Nybegynder
19. januar 2003 - 00:52 #1
Hvis du ikke har fast IP, kan jeg anbefale dig dyndns.dk, hvor du kan læse hvordan du kan have 'fast' ip alligevel :-)
Avatar billede webcon Nybegynder
19. januar 2003 - 00:55 #2
Højreklik på netværksdrev og vælger egenskaber, finder din TCP/IP protokol. Kontroller nu om der er sat op til at køre DHCP eller om der skulle være en fast IP-adr.

/webcon
Avatar billede steppeulven Nybegynder
19. januar 2003 - 01:15 #3
webcon

Jeg har ikke fast ip...

Jeg har en statisk ip fra Oncable... Oså kører switchen det hele for mig =)
Avatar billede niceday Nybegynder
19. januar 2003 - 01:19 #4
switch med indbygget dhcp = en router

Derfor skal du åbne porte i din router, som tillader trafik udefra.