Avatar billede mortenkjeldberg Nybegynder
30. januar 2003 - 16:29 Der er 7 kommentarer

Delete spørgsmål

Hej

Kunne man ikke gøre det muligt at slette et oprettet spørgsmål. Se følgende spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/311381

Det er som der bliver foreslået kun muligt at dette spørgsmål bliver lukket hvis man laver et svar som bliver accepteret. Det vil dog ikke give mening at acceptere et svar her, da det er en forkert kategori. Det kan give problemer ved søgning. Ligesom når folk selv finder svar på deres spørgsmål og skriver at de selv har fundet ud af det, accepterer, uden at give løsningen. Det tager ligesom lidt af humlen. Kunne de så ikke rapporteres som værende ugyldige svar eller noget i den retning.

Med tak for et ellers godt online-værktøj
Morten Kjeldberg
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. januar 2003 - 16:36 #1
man kan som spørger selv lægge et svar og acceptere det, så bliver point jo hos en selv, og for at flytte et spm, kan man kontakte en coadmin, som kan flytte det, for at kontakte en coadmin, kan man lave en anmeldelse på spørgsmålet, hvori man skriver at det er i forkert kategori, hvis ikke spørger selv lukker og opretter nyt i rette kategori
Avatar billede fromsej Praktikant
30. januar 2003 - 16:38 #2
Spørger skal bare lægge et svar og acceptere sit eget svar.
Så er spørgsmålet lukket.
30. januar 2003 - 16:51 #3
ztyxx og fromsej>> Spørgsmålet der bliver rejst handler jo netop om at undgå, at der ligger accepterede spørgsmål/svar i en  forkert kategori.

God ide med en mulighed for at slette disse spørgsmål i stedet.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. januar 2003 - 17:44 #4
erik>> "at der ligger accepterede spørgsmål/svar i en  forkert kategori."

ztyx fortæller nøjagtigt hvad proceduren er for at få flyttet sit spørgsmål til korrekt kategori, hvorved problemet fulkomment undgås - og dataspild minimeres.

-at give folk mulighed for at lukke egne spørgsmål vil, tror jeg, resultere i et fuldkomment ragnarok mht. pointsystemet.

/j
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. januar 2003 - 23:13 #5
jelzin101> det svar står i mit første indlæg:-)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
31. januar 2003 - 01:06 #6
;0)
Avatar billede mortenkjeldberg Nybegynder
04. marts 2003 - 12:12 #7
Det er ikke kun mht. forkert kategory. Der er også set eksempler brugere der skriver : "Fandt selv løsning" og accepterer dette. Det er bare det at vi andre ikke kan bruge det til en skid.

/Morten