Avatar billede dj-freeman Nybegynder
31. januar 2003 - 22:32 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Efterskole

Davse rjege r igang med at prøve på at finde en efterskole til 8 Klasse jeg går nu i 7 klasse.. (  Måske e rjeg sent ude men hvad fanden ) Kunne være skide fedt hvis i kunne finde nogen efter skoler hvor hovede fag'ne var mest ( Madlavning, tengning " For folk der gerne vil lærer det er slet ikek god til sådan noget " Og med fri internet gerne noget med Webdesigner eller sådan noget... håber at der er nogen der kender nogen efter skoler der opfylder lidt af dette..
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2003 - 22:38 #1
gå til din studievejleder, han kan helt sikkert afhjælpe dig med nogle forslag.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. januar 2003 - 22:41 #2
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. januar 2003 - 22:41 #3
prøv jubii den er ganske fornuftig til sådan noget.  Et lille hint  Undervsining ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. januar 2003 - 22:42 #4
endnu et hint grundskole
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
31. januar 2003 - 22:43 #5
har prøvet på efterskole.dk men har ikke rigtig tkunne fidne noget ved bare ikke om jeg har søgt forkert .. (prøver lige på jubii
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. januar 2003 - 22:43 #6
endnu et  ungdoms- efterskoler    og så det bare vælge hvad landsdel du bor i og så kommer der en rimelig liste vil jeg regne med :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
31. januar 2003 - 23:09 #7
har gået på www.gram-efterskole.dk og den skal du ikke vælge for dit efet beste det er twin selvom det ikke står i alle komuner som twin og det er en lorte skole
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. januar 2003 - 23:28 #8
game tracker de skulle havede givet dig noget maskinskrivning dengang du gik der ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2003 - 21:55 #9
Fandt du ud af det ?
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
02. februar 2003 - 14:12 #10
Nej kan ikke finde noget... Hmm..
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
02. februar 2003 - 17:25 #11
Hvis du Mickael gide rligge et svar ind så give rjeg dig og Bacardils pointne
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. februar 2003 - 17:42 #12
svar
Avatar billede p2 Nybegynder
02. februar 2003 - 17:45 #13
Hvorfor gå på efterskole i 8. klasse?

Jeg gik på to forskellige efterskoler i 9. og 10. og jeg tror at du vil få mere ud af det / være mere moden, hvis du venter et år eller to.

Men husk at skrive dig op i tide!