Avatar billede mortenfn Nybegynder
06. februar 2003 - 21:01 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Det er da ireterende.

Kan man ikke lave det sådan, at når man har set den HP-reklame en gang, så man kan slå den fra en gang for alle, der er så ireterende at man næsten ikke gider svare på spørgsmål.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 21:06 #1
Vi bruger www.admuncher.com (Fjerner reklamerne og tager 30 sek. at installerer)

http://www.eksperten.dk/spm/313439
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. februar 2003 - 21:06 #2
Et pro medlemskab er svaret så slipper du for reklamer og støtter samtidig experten

og det er sku ikke mange basse øre

MC
Avatar billede mortenfn Nybegynder
06. februar 2003 - 21:10 #3
jeg støttede dengang, før det blev en stor virksomhed der overtog eksperten, nu tjenes der penge nok på os, hvis en støtte kun var til at opretholde siden så er det OK
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. februar 2003 - 21:11 #4
startfirma.dk hvad gør det præcist det der..
Avatar billede mortenfn Nybegynder
06. februar 2003 - 21:12 #5
To begin your free 30 day trial hvad så efter 30 dage
Avatar billede angam Nybegynder
06. februar 2003 - 21:12 #6
Jeg tror nu ikke du skal se Eksperten som en stor pengemaskine. Snarere tværtimod ...
Acceptér reklamerne, eller køb et pro abonnement.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. februar 2003 - 21:15 #7
Jeg vil altså sige at de 200 Kr om året "Eller hvor meget det er" er en god investering for ikke at bliver overdænget af reklamer

MC
Avatar billede dmcn Praktikant
06. februar 2003 - 21:15 #8
"nu tjenes der penge nok på os"
Hvorfor tror du de smider flere og flere reklamer på siden? Fordi der netop ikke tjenes nok på os. Ydermere kan jeg afsløre, at var eksperten ikke blevet solgt, så var den lukket indenfor max 1 år grundet kraftigt faldende indtægter på bannere.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
06. februar 2003 - 21:17 #9
Jeg har sådanset ikke noget imod reklamerne, men jeg behøver ikke se den samme reklame 1000 inde i teksten for at forstå budskabet, jeg ville bare gerne kunne slå den fra når jeg har set den een gang, helt dum er jeg jo ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 21:34 #10
Efter 30 dage - jamen så får du jo bare reklamerne igen :) - med mindre du betaler for programmet og så er du jo lige vidt - bliv pro - det koster KUN 25 kr. for EEN måned så prøv lige det :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 08:58 #11
Nu sidder jeg igen og kigger på 3 roterende bannerer der reklamerer for samme produkt, det er da idioti og irreterende. Hvis der var en knap så agressiv reklamepolitik fra IDH's, så ville jeg ikke aktiverer admuncher hver gang jeg besøger eksperten.dk
Avatar billede mortenfn Nybegynder
09. februar 2003 - 12:15 #12
det er det jeg mener 3 reklamer for HP på samme sider er ikke nødvendigt, jeg har sådanset ikke noget imod reklamerne men det kan blive så meget at det bliver et problem for brugervenligheden, og husk at mange der bruger disse sider er helt unge som ikke har penge til at betale med.
Avatar billede gretaj Nybegynder
09. februar 2003 - 12:41 #13
Handlingen blev annulleret.
Der kunne ikke oprettes et hyperlink til den anmodede webside i Internet Explorer. Siden kan være midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har besøgt denne side tidligere, og du vil se, hvad der er gemt på din computer, skal du klikke på Filer og derefter klikke på Arbejd offline.

Oplysninger om offlinegennemsyn med Internet Explorer får du ved at klikke på menuen Hjælp og derefter klikke på Indhold og indeks.

Internet Explorer
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
09. februar 2003 - 14:43 #14
Undskyld for spam
Men er jeg den eneste der ikke kan se menubjælken på Eksperten?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. februar 2003 - 14:44 #15
Slet din temp-mappe, så kan du igen
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
09. februar 2003 - 14:48 #16
hmm det hjalp ikke..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. februar 2003 - 14:49 #17
hmm.., det gjorde det ved mig.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
09. februar 2003 - 14:52 #18
Jeg prøver lige at slette mine cookies
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. februar 2003 - 14:54 #19
ok
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
09. februar 2003 - 14:54 #20
Det hjalp sgu heller ikke..Hmm der kommer sådan en scriptfejl nede i statusbaren
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. februar 2003 - 14:56 #21
Je ghavde selv problemet i morges og spurgte en på MSN. Han sagde jeg skulle slette min temp-mappe - det gjorde jeg og så virkede det.