Avatar billede drj68 Nybegynder
10. februar 2003 - 17:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Design til tag virksomhed

Hej eksperter!
Jeg skal til at lave en hjemmeside til en tagpleje virksomhed, og kan simpelthen ikke finde ud af hvordan den skal se ud.

Så tænkte jeg på om der var nogle eksperter der kunne give mig lidt inspiration...

Lige en sidste ting: Min "kunde" kunne godt tænke sig en lille smule af "XP looked". altså runde hjørner og sådan...

Har i nogle forslag til hvordan en side til en tag virksomhed kunne se ud??
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. februar 2003 - 17:50 #2
Dem har jeg kigget på før!

Problemet er at jeg synes ikke de er proffesionelle nok..
Siderne behøver ikke at have noget med det at gøre, det skal bare været et flot og med lidt runde former og sådan!!!
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 17:55 #3
hvis du har dette, kan jeg da kun anbefale dig at kiige på www.cwd.dk

der er der da mange forskellige udkast til hvordan en hjemmeside skal se ud, og så kan du da frit plukke lidt fra hver af dem af det du kan lide og til sidste gå igang med at lave det endelige design
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. februar 2003 - 21:43 #4
Ved du hvorfor mange virksomheder kommer galt af sted, når de får designet et website af en amatør?

Det svarer nemlig til at lave en annonce til en avis med Microsoft Word.

/per
Avatar billede drj68 Nybegynder
10. februar 2003 - 23:12 #5
---> hoejrup

Jeg synes ikke din ondsvage kommentar hører hjemme i dette spørgsmål..

Måske burde du få dig et sprog kursus hvis du da ellers ved hvad det betyder...
Avatar billede cia26 Nybegynder
17. februar 2003 - 16:25 #6
Jeg kan kun give hoejrup ret.... Det er fatalt at man vil være bekendet, at udnytte andre for selv at tjene på det. Hvis man skal have lavet noget professionelt må man hyre nogle professionelle til at gøre det. Vi er faktisk nogen der lever af, at gøre det og tro det eller ej, men det er derfor vi er i branchen.
Avatar billede kvols Nybegynder
03. marts 2003 - 02:19 #7
Og?? Hvis firmaer ikke vælger jer (cia26), er det jo jer der har et problem, hvorfor skulle folk sige nej til at tjene en smule penge ved at lave et site for et firma?? Ved godt mange er imod os "freelcance ufaglærte webnørder", men vi må jo kunne et trix eller to, siden nogle folk vælger os frem for jer??
Avatar billede drj68 Nybegynder
03. marts 2003 - 20:17 #8
Jeg tror at de tager for mange penge for det!! Men det skal lige siges at jeg ved det ikke :)
Avatar billede drj68 Nybegynder
03. marts 2003 - 20:22 #9
Nå men jeg lukker spg.... da questis var den eneste der gav mig et svar for han pointene!!!

Og husk selvom man er en citat: "freelcance ufaglærte webnørd", er det jo ikke ens betydende med at man er skod til at lave et website ;0)
24. maj 2023 - 10:53 #10
Denne side er et godt udgangspunkt: www.dhtag.dk