Avatar billede stanz2002 Nybegynder
10. februar 2003 - 18:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

SonyEricsson P800!

Hej...

Jeg har planer om at købe denne telefon snarest, men vil lige høre om der er nogen der kan finde den billigere end omkring 6.000,- uden abonnement??

Samt om der er nogen der kender et sted i udlandet den måske ville være billigere end herhjemme??
Avatar billede p2 Nybegynder
10. februar 2003 - 18:24 #1
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
10. februar 2003 - 18:26 #2
jah den kender jeg godt, men den billigste de har der er jo omkring 6.000 (5.990) kr...
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
10. februar 2003 - 18:26 #3
jeg mener jeg nemlig har set den til omkring 5.500 kr et sted...
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
10. februar 2003 - 18:57 #4
ikke for noget men HVorfor en p800?
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
10. februar 2003 - 19:16 #5
hmm.. da det er state-of-the-art telefon lige pt.. :-)
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
12. februar 2003 - 20:52 #6
Der er vist ik noget billigere sted.. lukker :-)
Avatar billede lauer Nybegynder
27. februar 2003 - 15:28 #7
Jeg ved ikke om du har købt en, men jeg køber en i merlin Kolding i morgen. 4800 kr, men det er så fordi jeg allerede har orange abonnement, så jeg kan bare bibeholde mit gamle, og stadig få det tilbudet.
Samtidig arbejder min mor ved FDB, så jeg får 12% rabat.
Ellers koster den 5300 kr, men stadig med abo.

Den billigste uden abo er teledanmark.dk hvor de har den til 5700 kr.
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
04. marts 2003 - 07:26 #8
hej.. har først lige set dit indlæg nu.. jah det er sgu da billigt hva :-) men må jeg hører hvad du synes om den.. jeg har nemlig ikke købt den endnu...
Avatar billede lauer Nybegynder
04. marts 2003 - 09:48 #9
Jeg var så uheldig at de alligevel ikke havde fået den hjem, så jeg skal vente til  på torsdag med købe den. Hvis de altså har fået den hjem der.
Den er vist på restorder over hele landet
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
04. marts 2003 - 16:23 #10
hehe typisk hva :-) nå, men skriv endelig hvad du synes om den når du får fat i den...
Avatar billede lauer Nybegynder
04. marts 2003 - 16:47 #11
Jeg har lige været oppe i en teledanmarkbutik i dag, hvor jeg fik lov til at lege med den alt det jeg ville (god service btw).
Jeg synes den er kanont. Den er hurtig at lære at bruge, og man kan også hurtigt navigere rundt i den.
Alt er dansk på den, selv alle de små hjælpe-funktioner, og det er en rar ting, selvom man godt kan forstå engelsk.

Man kan ikke skrive ÆØÅ med skriftgenkendelse, men hvis man vælger tasteturet ligger de oppe i det ene højne, så man ikke behøver at trykke andre taster før bogstaverne. Rar ting.

Den bedste guide jeg har set på nettet er denne:
http://www.ocworkbench.com/2003/sonyericsson/p800/p1.htm
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
04. marts 2003 - 16:51 #12
1000 tak.. og jah det er sgu da service.. lyder ik som TDC :-)men hved du hva.. hvis jeg nu lige opretter et spørgsmål, så får du lige en slat point.. :-) eller kan du lave et svar her, så jeg kan gi dig nogle point for det??
Avatar billede lauer Nybegynder
04. marts 2003 - 16:55 #13
Du behøver ikke at give mig point, jeg var selv lige så meget interesseret i spørgsmålet som dig.

Jeg håber bare at Merlin får den hjem på torsdag, få ellers bliver jeg nødt til at have de 1300 kr mere og købe den ved TDC. Kan simpelhen ikke vente mere. Vil gerne have den inden jeg skal til CeBIT 2003 på næste lørdag ( http://cebit.lauer.dk )
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
04. marts 2003 - 16:57 #14
hehe jah i mangler lige et par stykker hva :-) kan desværre ikke, men ville ellers gerne.. men kan godt forstå du ikke kan vente med at få fingerne i den.. men i hvert fald mange tak for hjælpen :-)
Avatar billede jensb Nybegynder
05. marts 2003 - 01:09 #15
Jeg har haft den i et par måneder og den kan klart anbefales. Uden tvivl den bedste telefon jeg har haft. Det var den korte version, hvis du vil have den lange, så har jeg en grundig anmeldelse af den på www.p800.dk under "anmeldelse af P800"